Πες μου ναι και θα σε τυλίξω με τα χέρια μου
Πες μου ναι και θα θάψω το πρόσωπό μου στις μπούκλες σου εισπνέοντας τη μυρωδιά τους
Πες μου, απλά, ναι…
Πες μου ναι και θα γλιστρήσω πίσω σου
Πες μου ναι κι ενώ θα καταβροχθίσω τους λοβούς των αυτιών σου θα ξεκουμπώνω τα κουμπιά του πουκάμισού σου…
Πες μου ναι κι ενώ θα σε φιλώ θα γλιστρήσω το πουκάμισό σου γυμνώνοντας τους ώμους και τα μπράτσα σου…
Πες μου ναι κι ενώ θα συνεχίζω να σε φιλώ θα λύσω τη ζώνη του παντελονιού σου…
Πες μου ναι κι εγώ θα τρίψω τον πούτσο μου πάνω στον κώλο σου…
Πες μου ναι κι ενώ θα ρουφώ το πίσω μέρος του λαιμού σου τα χέρια μου θα ακουμπήσω πάνω στο στήθος σου…
Πες μου ναι κι ενώ θα λεηλατώ το βελούδινο δέρμα του στήθους σου με το ένα χέρι, με το άλλο θα προσπαθώ να χωθώ μέσα στο παντελόνι σου…
Πες μου ναι και θα καθίσω στο καναπέ καθίζοντάς σε στην αγκαλιά μου…
Πες μου ναι κι ενώ θα ταλαντεύονται οι μπούκλες σου θα σου βγάζω το παντελόνι…
Πες μου ναι κι ενώ το χέρι μου θα χαϊδεύει τα γυμνά σου γόνατά εγώ θα σε φιλώ… θα σε φιλώ… θα σε φιλώ…
Πες μου ναι κι ενώ θα φιλιόμαστε θα χώσω τα χέρια μου ανάμεσα στα πόδια σου…
Πες μου ναι κι ενώ θα συντρίβω το στήθος σου με το στήθος μου, το χέρι μου θα εξερευνά τα τριχωτά σου πόδια…
Πες μου ναι κι ενώ θα παίζεις με το φερμουάρ του παντελονιού μου θα γιορτάζω φιλώντας το στήθος σου…
Πες μου ναι κι ενώ τα χείλια μου θα χαίρονται το στήθος σου θα επιδιώκω να σε καυλώσω
Πες μου ναι και θα χαρτογραφήσω σπιθαμή προς σπιθαμή το κορμί σου σαν να συμμετέχω σε κυνήγι θησαυρού…
Πες μου ναι τη στιγμή που τα ακροδάχτυλά σου θα ξεκουμπώνουν τα κουμπιά του πουκάμισού μου…
Πες μου ναι κι ενώ το πουκάμισό μου θα σωριάζεται στο πάτωμα, το χέρι μου θα σε τραβάει από τα μαλλιά αποζημιώνοντάς σε με πολλά, πολλά, πολλά φιλιά…
Πες μου ναι κι ενώ φιλιόμαστε θα ανεβοκατεβαίνω στο στομάχι σου και θα γλιστρώ πάνω σου κουνώντας τα αρχίδια μου σαν να είναι βαρίδια…
Πες μου ναι και θα τυλίξω τα χέρια μου γύρω σου και θα σε φυλακίσω στην αγκαλιά μου…
Πες μου ναι κι ενώ θα μοιραζόμαστε ο ένας του άλλου τη γλώσσα θα συρθούμε στο πάτωμα σαν φίδια…
Πες μου ναι κι όπως το φως θα λάμπει πάνω στα γυμνά μας κορμιά θα αλλάζουμε θέσεις και στάσεις συναγωνιζόμενοι για το ποιος από τους δυο μας θα βρεθεί από πάνω…
Πες μου ναι κι εγώ θα σε αφήσω να νικήσεις και θα γονατίσω ανάμεσα στα γόνατά σου φιλώντας σε ξανά…
Πες μου ναι και μ’ ένα φιλί θα σπρώξω τα δάχτυλά μου ανάμεσα στις μπούκλες σου και θα σε σύρω κοντά μου…
Πες μου ναι και πιάνοντας τους καρπούς σου με τα χέρια μου θ’ αφήσω τη γλώσσα μου να φτάσει στον προορισμό της…
Πες μου ναι κι ενώ θα κυριεύω το στόμα σου θα γαργαλάς την κοιλιά μου με τα δάχτυλά σου…
Πες μου ναι και όταν θα είμαστε και οι δυο έτοιμοι θα κινηθούμε πάνω-κάτω, πάνω-κάτω… ρυθμικά… μαζί…
Πες μου ναι κι ενώ τα μάτια μας θα κλειδώνονται και τα χείλια μας θα συναντιούνται… θα ενωθούμε…
Πες μου ναι κι ενώ βρίσκουμε ένα κοινό ρυθμό θα πληγώνω το δέρμα της πλάτης σου στον καναπέ κι εσύ το δικό μου δέρμα στον τοίχο…
Πες μου ναι και θα σε γαμάω… θα σε γαμάω… θα σε γαμάω… χωρίς σταματημό… χωρίς παύση…
Πες μου ναι κι ενώ θα λαχανιάζουμε θα προσφωνούμε ο ένας τον άλλο με τα χαϊδευτικά μας ονόματα προσκαλώντας όλους τους άλλους στο μικρό μας άδυτο που μόνο εμείς μπορούμε να μοιραστούμε…
Μη μου πεις ποτέ όχι…
Μόνο ναι…
Ναι;

