Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα περνώντας από μπροστά του για να καθίσω στην άλλη άκρη του μπαρ, ήταν η μυρωδιά του… μυρωδιά οικεία… μυρωδιά τσιγάρου… μυρωδιά άντρα που μπορείς να τον εμπιστευτείς για ένα γρήγορο γαμήσι… Μέσα στον καπνό μου φάνηκε πως με τα μάτια του μου ψιθύριζε να τον ακολουθήσω μέχρι το σπίτι του… Το βλέμμα του χαμήλωσε πάνω μου κι εγώ μη κρύβοντας την όρεξη μου, έσυρα τα χέρια μου πάνω στο παντελόνι μου δίνοντας έμφαση στο φούσκωμα των γεννητικών μου οργάνων… μπροστά… Ρούφηξα γουλιά-γουλιά τη βότκα που παρήγγειλα και τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να του μιλήσω κοιτάζοντας τα μάτια του, κουδούνισε το κινητό τηλέφωνο που είχα στην κωλότσεπη μαζί με το πορτοφόλι…

«Που είσαι;»

«Έρχομαι…»

Έκλεισα το τηλέφωνο, το γλίστρησα στην κωλότσεπη και σηκώθηκα κοιτάζοντάς τον… Παρατήρησα πως πρόσεχε την κάθε κίνησή μου… Πλήρωσα τη βότκα και κατευθύνθηκα προς την έξοδο με ταχύ βηματισμό… Σταμάτησα μόνο όταν άκουσα τον ψίθυρό του στο αυτί μου… «… μοιάζεις με άτομο που ξέρει υπεύθυνα να χαίρεται τον έρωτα…»… Αν ήμουν μόνος μου, θα του έδινα σίγουρα τον αριθμό του τηλεφώνου μου… τώρα όμως, μ’ ένα μωρό να περιμένει στο σπίτι, συνέχισα να βαδίζω προς την έξοδο… σήκωσα το χέρι και κάλεσα ένα ταξί…

Μπήκα ήσυχα μέσα στο σπίτι προσέχοντας να μη ξυπνήσω τον σκύλο του γείτονα… Το ταξίδι της καύλας που ξεκίνησε από το μπαρ κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια της διαδρομής έως το σπίτι… Φοβάμαι πως όταν θα μ’ έβλεπε το μωρό μου θα είχα ήδη χύσει… ήδη μια ποσότητα διάφανου σπέρματος είχε υγράνει το σλιπ μου… Η καύλα λίκνιζε τον πούτσο μου… Μπαίνοντας στην κρεβατοκάμαρα, αφού πρώτα είχα διασχίσει έναν σκοτεινό διάδρομο, πάγωσα… βρέθηκα αμήχανος… Το μωρό μου χρησιμοποίησε το ένα του χέρι ώστε να καλύψει τις κραυγές μου και με το άλλο τράβηξε προς τα κάτω το παντελόνι μου, έως τα γόνατά μου… Είχα τόση ανάγκη αυτό το γαμήσι… ειλικρινά… Το μωρό μου όμως πως το κατάλαβε;

