Στήσου στα τέσσερα…
Πρόσεξε μη γδάρεις τα γόνατά σου, μωράκι μου…
Είσαι έτοιμος;
Είσαι έτοιμος να συρθείς προς το μέρος μου
σαν γάτα;
αργά…
σαν ένα άγριο αιλουροειδές;
Η θερμότητα
του σηκωμένου
μοσχοβολιστού
υγρού
πούτσου μου
σε μαγνητίζει…
Η καρδιά σου χτυπά δυνατά
ο ήχος της είναι ίδιος μ’ αυτόν των τυμπάνων…
Ο πούτσος μου, σε σχήμα τόξου
είναι έτοιμος να βουτήξει το κεφάλι του
μέσα στην κωλοτρυπίδα σου
Είναι έτοιμος να συμπιέσει τα σφικτά τοιχώματά της
τα αλειμμένα από ένα πλούσιο στρώμα βαζελίνης.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο βαθιά θα προχωρήσει μέσα σου…
Δεν μπορείς να φανταστείς πως θα βουλώσω την είσοδο της κωλοτρυπίδας σου με τον πούτσο μου…
Δεν μπορείς να φανταστείς τίποτα…
όλα αυτά είναι ασύλληπτα για το αθώο μυαλουδάκι σου
Ναι, θέλω να χύσω μέσα σου…
να πλημμυρίσω με το σπέρμα μου
τις σκέψεις σου
την φωνή σου
το κορμί σου
να διαποτίσω τα σεντόνια με τα χύσια μου
να διαποτίσω το μυαλό σου με τα λόγια μου…
Θα χύσω τώρα, μικρούλι μου…
με το σπέρμα μου θα σε ανταμείψω
Σπέρμα πηχτό και μυρωδάτο που εν αφθονία έχει παραχθεί από τα αρχίδια μου…
Θα χύσω για σένα, μωρό μου
Θα χύσω πολύ
Θα χύσω… ΤΩΡΑ.

