Ετικέτες

Αφού γαμηθήκαμε αρκετές φορές χθες βράδυ, βουτήξαμε και οι δυο μέσα στη μπανιέρα για να κάνουμε μπάνιο και να χαλαρώσουμε… Το μωρό μου βγήκε πρώτος έξω από το νερό αφήνοντάς με να κάνω μπουρμπουλήθρες και βλέποντάς τον να σκουπίζεται μπροστά στον καθρέφτη… Βγαίνει από το μπάνιο ολόγυμνος και λίγο πριν κλείσει την πόρτα, γυρίζει το κεφάλι και μου λέει: «… έτσι θα με βρεις όταν τελειώσεις…». Του χαμογελώ… Προσπαθώ να τον πετύχω πετώντας του το σφουγγάρι, αλλά δεν τον πετυχαίνω… Παραμένω για λίγα λεπτά ακόμα μέσα στη μπανιέρα παίζοντας με τον πούτσο μου και φέρνοντάς τον στην επιφάνεια του νερού σαν να είναι υποβρύχιο…
Μετά από είκοσι λεπτά, μπήκα στο δωμάτιο και είδα το μωρό μου να με περιμένει γυμνός όπως μου υποσχέθηκε… Παρακολουθούσε στην τηλεόραση ένα από τα πολλά καλωδιακά τηλεοπτικά κανάλια της Αμερικής που προβάλλει αισθησιακές ταινίες που απευθύνονται κυρίως σε ετεροφυλόφιλους, αλλά κανέναν ομοφυλόφιλο δεν αφήνουν αδιάφορο.
Κούρνιασα στην αγκαλιά του και του ζήτησα να κλείσει την τηλεόραση γιατί ενώ ο πρωταγωνιστής ήταν πολύ τσαχπίνης και με καύλωνε πολύ, αρνούνταν πεισματικά να αφαιρέσει κάτι περισσότερο από το παντελόνι του, ενώ η παρτενέρ του τα πετούσε όλα με την πρώτη ευκαιρία… Το μωρό μου, μου ανακάτεψε τρυφερά τα μαλλιά και μου είπε: «… κάνε λίγη υπομονή… σε λίγο η ταινία θα αποκτήσει ενδιαφέρον…». Κάρφωσα λοιπόν κι εγώ το βλέμμα μου στην οθόνη περιμένοντας να δω έστω και τον κώλο του μιας και δεν είχε τίποτα καλύτερο να δούμε…
Μετρώντας από μέσα μου τα λεπτά μέχρι να καταλήξουν οι δυο πρωταγωνιστές στο κρεβάτι και να δούμε κάτι καλό (τι στο καλό με το σλιπ θα την γαμούσε;), άπλωσα το χέρι μου πάνω στον πούτσο του μωρού μου και άρχισα να τον χαϊδεύω τρυφερά σαν να ήταν κεφάλι μωρού… Το μωρό μου σε αντίποινα ξεκίνησε να μου χαϊδεύει το στήθος… κι όσο μου το χάιδευε άλλο τόσο έτριβα κι εγώ τον πούτσο του που ολοένα και μεγάλωνε. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα το ενδιαφέρον μου επικεντρώθηκε αποκλειστικά στο μωρό μου. Αποφάσισα να μην επιτρέψω ποτέ στον εαυτό μου να παρακολουθεί ταινίες με άντρες που εκθέτουν βασανιστικά την ομορφιά τους χωρίς να βγάζουν το εσώρουχό τους…
Ξεκίνησα να τραβώ τον πούτσο του μωρού μου προς το μέρος μου και αυτός με προκλητικό χαμόγελο τοποθέτησε το πόδι του ανάμεσα στα πόδια μου σπρώχνοντας απαλά τα αρχίδια μου… Ήταν τόσο καυλωμένος όσο κι εγώ… Γαργάλησα την πατούσα του επιδιώκοντας να τον κάνω να απομακρύνει το πόδι του, αλλά δεν ήταν αυτό που ήθελα πραγματικά… Τα καλό με το μωρό μου κι εμένα είναι πως χωρίς να μιλήσουμε, καταλαβαίνουμε ο ένας τις σκέψεις του άλλου… καταλαβαίνουμε κάθε κρυφό μυστικό… Πιστεύω πως όσο περνά ο καιρός το μωρό μου με εξουσιάζει, αλλά ούτε εγώ το παραδέχομαι, ούτε κι εγώ… Αισθάνομαι φυλακισμένος , αιχμάλωτος…
Την τρίτη φορά που σπρώχνει με τα δάχτυλά του τα αρχίδια μου, σφίγγω το πόδι του ανάμεσα στα μπούτια μου και τον συμμορφώνω χαρίζοντάς του ένα χαμόγελο… Κάθομαι στα γόνατά μου και σύρω τα χέρια μου κατά μήκος των ποδιών του… Σύντομα τα χέρια μου φτάνουν στον πούτσο του που έχει ανθίσει σαν λουλούδι… Τον τρίβω ανάμεσα στις παλάμες μου σαν να πλάθω κουλουράκια… Ξέρω πόσο του αρέσει του μωρού μου αυτή η κίνηση… Ευθυμούμε και οι δυο… Ο πούτσος του ψηλώνει… μακραίνει… σχεδόν αγγίζει το κεφάλι του δικού μου πούτσου…
«Αυτή είναι σύγκρουση γιγάντων…», σχολιάζει το μωρό μου πειράζοντας τον πούτσο μου με τον πούτσο του… Τον σπρώχνει πάνω μου μιμούμενος τις κινήσεις του όταν με γαμάει… Γονατισμένος όπως είμαι, ρίχνω το κορμί μου προς τα πίσω και ανοίγω τα πόδια μου αφήνοντας να φανεί η είσοδος της στενής μου κωλοτρυπίδας… δίνοντας του την καλύτερη πρόσβαση…
Το μωρό μου ξεκινάει να με γαμάει, ήρεμα… κινούμαστε ταυτόχρονα… χύνουμε ταυτόχρονα… Ξαπλώνουμε ανάσκελα στο κρεβάτι, κενοί… ανίκανοι για οτιδήποτε άλλο… Οι μυς μας χαλαρώνουν σιγά-σιγά… Μας παίρνει ο ύπνος αφήνοντας ο ένας μέσα στου άλλου την κωλοτρυπίδα ένα από τα δάχτυλά μας… Υπάρχουν τόσοι τρόποι να μείνουμε ενωμένοι… τελικά…

