Ετικέτες

Είμαστε εδώ, και οι δυο με τους πούτσους μας έτοιμους για γαμήσι, αλλά έχουμε μόνο μάτια ο ένας για τον άλλο. Ο πούτσος σου είναι εξίσου σκληρός με τον δικό μου, η κωλοτρυπίδα σου είναι το ίδιο υγρή με την δική μου. Μου αρέσει να σε βλέπω καβαλάρη, να αναπηδάς πάνω-κάτω στον χοντρό πούτσο μου… Μου αρέσει ο τρόπος που με κοιτάς ενώ ο πούτσος μου ανασκολοπίζει την κωλοτρυπίδα σου και είναι έτοιμος να χύσει αυτό που μόνο εγώ μπορώ να σου προσφέρω… Πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλο, αγκαλιαζόμαστε, τα χείλια μας κλειδώνουν αμέσως… Οι γλώσσες μας χορεύουν και ρουφιούνται από τα στόματά μας, πίνοντας τη σφοδρή επιθυμία μας, ανατροφοδοτώντας τις επιθυμίες μας… Πηδάμε ο ένας πάνω στον άλλο, διαδοχικά, τα χέρια μου αγγίζουν ολόκληρο το κορμί σου χαϊδεύοντας το… τσιμπώντας το… Τα φιλιά σου με τρελαίνουν… Λίγο μετά, το στόμα σου βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια μου, γλείφοντας τα αρχίδια μου και τον σκληρό πούτσο μου… Η γλώσσα σου τον γλείφει ανελέητα… εκτινάσσεται… τινάζεται… τυλίγει κάθε εκατοστό του… Δεν μπορώ να αντέξω άλλο… Ο πούτσος μου εκρήγνυται, στέλνοντας ένα χείμαρρο πηχτού σπέρματος μέσα στο διψασμένο σου στόμα… Πίνεις όλα τα χύσια μου, κλαψουρίζοντας για μεγαλύτερη ποσότητα… Τα χείλια σου τρέμουν από την απόλαυση…

Τα χείλια μας συναντιούνται και πάλι… Μπορώ να δοκιμάσω τη γεύση του σπέρματός μου πάνω στη γλώσσα σου… Το στόμα μου κατεβαίνει στο στήθος σου… παίρνω μια από τις δυο ρόγες σου ανάμεσα στα δόντια μου… Σέρνομαι πάνω σου… το καυτό μου στόμα γλιστράει σε ολόκληρο το κορμί σου ικετεύοντας να χύσεις κι εσύ… να συμμορφωθείς στις επιθυμίες μου… Σηκώνομαι… γονατίζω… με πονηριά χώνω την γλώσσα μου στο στόμα σου… μέχρι να χύσεις, πίνω τους αναστεναγμούς που βγαίνουν από το στόμα σου…

Γονατισμένοι και οι δυο, πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλο, τα στήθη μας συντρίβονται… φιλιόμαστε, φιλιόμαστε, φιλιόμαστε… παθιασμένα… Τα χέρια μας ολισθαίνουν πάνω στο σπέρμα που έχει βρέξει τα κορμιά μας… αισθανόμαστε το σπέρμα να κυλάει πάνω στα μάγουλά μας… φιλιόμαστε… Σπάζουμε τα φιλιά μόνο για να γλείψουμε ο ένας τον άλλο… Ξαφνικά τα χέρια μας βρίσκουν τους πούτσους μας… τα δικά μου χέρια βρίσκουν τον δικό σου πούτσο… τα δικά σου χέρια βρίσκουν τον δικό μου πούτσο… Τρίβουμε τα κεφάλια τους… το ένα πάνω στο άλλο… τρίβουμε τα βελούδινα κεφάλια των πούτσων μας… Σωριάζω το κεφάλι μου πάνω στον ώμο σου… Θέλω να σε φιλήσω, αλλά σωριάζω ξανά το κεφάλι μου… Τα δάχτυλά μου σχίζουν τα χείλια σου… Η αναπνοή σου αντηχεί μέσα στα αυτιά μου… Θέλω να σε φιλήσω κι αυτή τη φορά τα καταφέρνω… Εξαντλημένοι και οι δυο καταλήγουμε ως μια ικανοποιημένη σωρός στο πάτωμα…

