Ετικέτες

Στέκεσαι μπροστά από το πλυντήριο και βάζεις μέσα στον κάδο τα ρούχα για πλύσιμο… Κρυμμένος πίσω από την πόρτα σε παρακολουθώ να βγάζεις την πυτζάμα σου και να την αφήνεις στο πάτωμα. Φοράς ένα λευκό, απλό σλιπ που τονίζει την στρογγυλότητα του κώλου σου… Δεν μπορώ να κρατήσω το βλέμμα μου μακριά σου…
Γυρίζεις ξαφνικά προς τα πίσω… ίσως να έχεις αισθανθεί την παρουσία μου, αλλά δεν με βλέπεις καθώς έχω προλάβει να κρύψω το πρόσωπό μου… Σκύβεις, μαζεύεις την πυτζάμα από το πάτωμα και την βάζεις μέσα στον κάδο του πλυντηρίου. Κάνεις να πατήσεις το κουμπί, αλλά σταματάς… Βλέπω ένα χαμόγελο να σχηματίζεται στο πρόσωπό σου καθώς κλείνεις τα φώτα… Γαμώτο… Δεν περίμενα αυτή την εξέλιξη… Βγαίνω από την κρυψώνα μου και πλησιάζω προς το μπάνιο… Πλησιάζοντας με αργό βηματισμό, σε βλέπω να ακουμπάς τα χέρια σου πάνω στο στήθος σου και να τσιμπάς τις ρόγες σου κλείνοντας τα μάτια σου και γλείφοντας τα χείλια σου…
Αισθάνομαι τον πούτσο μου να σκληραίνει και ο βηματισμός μου γίνεται ολοένα και πιο δύσκολος… Ο πούτσος μου πονάει από την καύλα, πονάει για σένα… Είναι τόσο συναρπαστικό για μένα να σε προσέχω να ευχαριστιέσαι μόνος σου… το απολαμβάνω ιδιαίτερα αυτό… Ακουμπάς το κορμί σου πάνω στο πλυντήριο, ανοίγεις τα πόδια σου και γλιστράς το ένα σου χέρι μέσα στο σλιπ σου… Είμαι σίγουρος πως ο πούτσος σου είναι υγρός και τα δάχτυλά σου κάνουν τσουλήθρα πάνω του…
Ενώ σε κοιτώ, τρίβω τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι…
Βγάζεις το χέρι από το σλιπ σου και αργά το κινείς προς το στόμα σου γλείφοντας τα δάχτυλά σου… Ακούω έναν αναστεναγμό να διαφεύγει από τα χείλια σου… από το στόμα σου, καθώς ρουφάς ένα-ένα τα δάχτυλά σου και δοκιμάζεις την γεύση τους… την γλυκύτητά τους… Ζηλεύω… ζηλεύω πολύ… Συγκινημένος θέλω να δοκιμάσω κι εγώ αυτή τη γεύση… τώρα…
Δεν μπορώ να αποφασίσω αν πρέπει να μπω μέσα στο μπάνιο ή να παραμείνω κρυμμένος… Σκύβεις και παρακολουθείς το στριφογύρισμα των ρούχων μέσα στον κάδο του πλυντηρίου… Απογοητεύομαι… Ήλπιζα πως θα συνέχιζες να παίζεις με τον πούτσο σου μέχρις ότου χύσεις… Ήμουν έτοιμος να σε δω να τραβάς μαλακία και την κατάλληλη στιγμή, την στιγμή που θα έχυνες θα έμπαινα μέσα και θα ρουφούσα κάθε σταγόνα του σπέρματός σου… Μάταια…
Σηκώνεσαι… Το πλυντήριο δονείται από την ταχύτητα της περιστροφής του κάδου… Βγάζεις το σλιπ σου και το πετάς στο πάτωμα… Χμ! Βιάστηκα να βγάλω συμπεράσματα… Ακουμπάς τον πούτσο σου πάνω στο πλυντήριο… Οι δονήσεις του τον ερεθίζουν… Μου αρέσει που πειραματίζεσαι… Είσαι τόσο έξυπνος…
Βγάζω τον πούτσο μου απελευθερώνοντάς τον από το ύφασμα του εσώρουχού μου και ξεκινώ να τον παίζω χαϊδεύοντάς τον κατά μήκος και να τον βαράω μαλακία… Κοιτώ τον σηκωμένο σου πούτσο, είναι τόσο όμορφος, όπως πάντα… Τον βλέπω να χτυπιέται σαν το χταπόδι πάνω στο πλυντήριο και να γίνεται υγρός… Πρέπει να τον γλείψω… Βγάζω το εσώρουχό μου, αφήνω τον πούτσο μου να στέκεται και περπατώ προς το μέρος σου… Δεν μπορείς να με ακούσεις καθώς σε πλησιάζω από πίσω…
Σε αρπάζω από τις μπούκλες και δαγκώνω τον λαιμό σου… Αναπηδάς τρομαγμένος… δεν περίμενες την επίθεσή μου… Ψιθυρίζω στο αυτί σου ότι θέλω να σε γαμήσω… Σε τραβώ στην αγκαλιά μου και περιπλανώ τα χέρια μου πάνω στο κορμί σου… παντού… με ενθουσιασμό… Ακουμπάς πάνω στο πλυντήριο εκθέτοντας το σφικτό σου κωλαράκι στο βλέμμα μου… Γονατίζω πίσω σου και ανοίγω τα πόδια σου έτσι ώστε να μπορώ να γλείψω την κωλοτρυπίδα σου… Μμμμ, είναι συμπαθητικά υγρή όπως συνήθως… Σκύβω και σε γλείφω, γλιστρώ ένα δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα σου προτού σε γαμήσω… Με το άλλο μου χέρι, το ελεύθερο, τραβάω μαλακία τον πούτσο μου για να συντηρήσω την στύση μου… Τρέχω την γλώσσα μου πάνω-κάτω… μέσα-έξω… στην κωλοτρυπίδα σου… δαγκώνω τα κωλομάγουλά σου… γλείφω με τον τρόπο μου ολόκληρο τον κώλο σου… Ανοίγω τα κωλομέρια σου λίγο περισσότερο έτσι ώστε να μπορώ να εισαγάγω τον πούτσο μου…
Η κωλοτρυπίδα σου είναι τόσο υγρή που γλιστρώ μέσα της χωρίς καμία δυσκολία… Ναι, μωρό μου… Σε γαμάω… Σε τραβάω από τους ώμους και σπρώχνω πιο βαθιά τον πούτσο μου μέσα σου… Δεν μπορώ να ελέγξω την ορμή μου… την δύναμή μου… ίσως είμαι λίγο περισσότερο βίαιος απ’ ότι χρειάζεται… Τυλίγω τις μπούκλες σου στα δάχτυλά μου και ρυμουλκώ το κεφάλι σου προς το μέρος μου… Φιλώ το στόμα σου και τυλίγω την γλώσσα μου γύρω από την δική σου…
Αν και βογκάς χωρίς διακοπή, μπορώ να ακούσω τον ήχο του πούτσου μου που σύρεται μέσα στην κωλοτρυπίδα σου και τον ήχο της σύγκρουσης των αρχιδιών μου πάνω στα κωλομάγουλά σου… Σπρώχνω τον πούτσο μου βαθύτερα… Είμαι έτοιμος να χύσω… Ναι, μωρό μου… Ωωωωω… ναι, θα χύσω… Όσο περισσότερο βυθίσω τον πούτσο μου μέσα σου, άλλο τόσο μου έρχεται να χύσω… Το γαμήσι μας είναι τόσο άγριο που με δυσκολία και οι δυο μπορούμε να κρατήσουμε την ισορροπία μας… Στηριζόμαστε πάνω στο πλυντήριο… Τρίβω τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Τα πόδια σου τινάζονται… Γυρίζεις το πρόσωπό σου προς το μέρος μου και φιλιόμαστε ξανά… Ανοίγεις πιο πολύ τα πόδια σου… και φαίνεσαι τόσο όμορφος… Βγάζω τον πούτσο μου και ξεκινώ να σε γαμάω με τα δάχτυλά μου, πάλι… Η κωλοτρυπίδα σου είναι τόσο σφικτή… Αναστενάζεις βαθιά… ναι… Ισιώνεις τα πόδια σου…
Χώνω ξανά τον πούτσο μου μέσα σου… Βλέπω τον πούτσο σου να εκπυρσοκροτεί πάνω στο πλυντήριο και το σπέρμα σου να πιτσιλίζει τα μπούτια σου… Πόσο πιο πολύ πρέπει να χύσω τώρα εγώ για να μπορέσω να σε συναγωνιστώ;

