Τα κορμιά μας…
υγρά…
δυο ιδρωμένα, αστραφτερά κορμιά που περιπλέκονται
χορεύοντας έναν ατελείωτο ερωτικό χορό
επιδιώκοντας την κοινή ευχαρίστηση…
… την διατήρηση του στοιχείου της έκπληξης…
και τη συνέχιση του ειδυλλίου μας…
Αγγίζω το πρόσωπό σου με τρυφερότητά…
Σύρω το κορμί μου πλησίον του δικού σου…
Πονώ…
Σε χρειάζομαι όπως ο πεινασμένος μια ψίχα ψωμιού…
Το πεπρωμένο που μας διατάζει είναι σαφές…
ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ…
μας λέει…
Τα χείλια μας συναντιούνται στη γωνία των απαλών φιλιών…
Οι γλώσσες μας ξεκινούν να πολεμούν με πάθος…
Χαϊδεύω τρυφερά το κορμί σου…
την βελούδινη πύλη σου…
… την αρρενωπή υγρασία σου…
Στενάζεις από το αίσθημα της φλογερής επιθυμίας
τραβώντας το χέρι μου πιο κοντά…
επιθυμείς, μάλλον, να τελειώσει αυτό το έξοχο βασανιστήριο των προκαταρκτικών παιχνιδιών
και να περάσουμε στο ζουμί
να συνεχίσουμε με το κυρίως παιχνίδι του πάθους και του έρωτα…
Καβαλικεύω το κορμί σου
διευκολύνοντας το γέμισμα της κοιλότητάς σου…
Οδηγώ μέσα στην κωλοτρυπίδα σου τον πούτσο μου
τον οποίο ακολουθούν χορεύοντας ένα ρυθμικό χορό τα κρεμαστά μου αρχίδια…
Τον κινώ γρήγορα μέσα κι έξω…
ακούγοντας τους θαυμάσιους στεναγμούς σου και τα έντονα βογγητά σου…
Το βλέμμα σου παρουσιάζει όλη την απόλαυσή σου
όλα όσα αισθάνεσαι ανάμεσα στα τριχωτά, αρρενωπά μπούτια σου…
Κοιταζόμαστε επίμονα στα μάτια…
και λαχανιάζουμε ο ένας πάνω στο πρόσωπο του άλλου
Οι ορμές μας ξετυλίγονται…
κάθε απάντηση στα ερωτήματά μας αποκαλύπτονται…
Έχω χορτάσει, αλλά διψώ ακόμα…
Αγγίζω με πάθος το κεφάλι του πούτσου σου απ’ όπου προήλθαν τα χύσια σου… εραστή μου…
Τα στόματά μας συναντιούνται… όχι από ανάγκη…
όχι σαν στόματα πεινασμένων ζώων…
αλλά σαν κατακτητές που θέλουν να κυριεύσουν μια χώρα…
Το μπαλέτο αρχίζει ξανά…
Ορκιζόμαστε αυτός ο χορός να μη τελειώσει ποτέ…
εκτός κι αν οι κραυγές μας, μας νικήσουν…
πράγμα δύσκολο!

