Μμμμ, μ’ έχεις καυλώσει
Τα μακριά σου δάχτυλα με κρατούν σφικτά
Με πονούν…
Με βλάπτουν…
Ξέρω πόσο μ’ αγαπάς…
Το ακούω κάθε μέρα να μου το λες…
Ξέρεις πόσο σ’ αγαπώ…
Σου το δείχνω με κάθε τρόπο
Όταν σε κοιτάζω
Βλέπω όλα αυτά που πάντα ήθελα να έχω
Όταν σε κοιτάζω
βλέπω εμένα μέσα σου
Ξέρω πόσο με θέλεις
Μπορώ να το δω…
Σε πειράζω με τα πόδια μου
Κατσαρώνω τα νύχια μου πάνω σου
και βογκάς
Ακουμπώ τα δάχτυλα των ποδιών μου πάνω στα αρχίδια σου
και αναστενάζεις…
Σου έχω δώσει τα πάντα
κι έχω άλλα τόσα να σου δώσω…
Ξέρεις ότι σου λέω αλήθεια
Ξέρεις ότι εννοώ όλα όσα σου λέω
γι’ αυτό με τραβάς από το πόδι
και με φέρνεις κοντά σου
όσο πιο κοντά γίνεται…
Σπρώχνεις τον πούτσο σου, τον χοντρό σου πούτσο…
πάνω στα δάχτυλά μου…
Τα γαμάς… τα γαμάς…
Μόνο ένας Θεός ξέρει πως…
Αισθάνομαι τον πούτσο σου να πρήζεται…
Πονά να απελευθερώσει το σπέρμα σου…
Όχι τόσο γρήγορα…
όχι αγάπη μου…
Οι πατούσες μου πρέπει να μείνουν καθαρές…
Με κρατάς από τα πόδια και με γυρνάς σαν αρνί στη σούβλα…
Γλείφεις τα δάχτυλά μου…
όπως θα ρουφούσες τον πούτσο μου…
Ρυτίδες σχηματίζονται στο μέτωπό μου…
… από την καύλα…
… από τον αναστεναγμό…
Μπορείς να με κάνεις να χύσω…
καλύτερα από το αν μου έπαιρνες πίπα
καλύτερα από το αν τραβούσες μαλακία τον πούτσο μου…
Μπορείς να καταπιείς τα πόδια μου
Να τα φας με τα χάδια σου
Μπορείς να τα χτυπήσεις με τον σκληρό σου πούτσο
Σου τα δίνω
Είναι δικά σου…
Κανένας δεν τα έχει αγγίξει μ’ αυτό τον τρόπο
κανένας όπως εσύ…
Άρπαξέ τα…
Χύσε τα…
Μμμμ… αισθάνομαι το καυτό σπέρμα σου…
να στάζει ανάμεσα στα δάχτυλά μου
Είναι τόσο πηχτό που το δέρμα τους ζαρώνει
Αναστενάζω ξανά και ξανά…

