Ετικέτες

Σε αισθάνομαι
να ξεχύνεσαι σαν θάλασσα
να πάλλεσαι
να χορεύεις μέσα μου…
Η καρδιά μου χτυπά καθώς πασσαλώνεις με αξίωση την κωλοτρυπίδα μου…
ρυθμικά…
Πετώ στον ουρανό σαν αετός
κι εσύ σαν λαγός σε λαγούμι προχωράς πιο βαθιά
βαθύτερα μέσα στη βελούδινη υγρασία της κωλοτρυπίδας μου…
Στροβιλίζω το κορμί μου σαν νεραΐδα που πετά με πολύχρωμα φτερά
ενώ χορεύεις μέσα μου
τρέμω σαν να με απειλείς με την άκρη ενός ξυραφιού…
σαν την αυγή που αντί για τον ήλιο κρατά παρέα στο φεγγάρι
ανατριχιάζω καθώς ο πούτσος σου με ανασκολοπίζει χωρίς έλεος…
Έλεος; Δεν θέλω έλεος…
Να αισθανθώ μόνο την θερμότητα εκατοντάδων στρεμμάτων δάσους που καίγονται… θέλω…
«Είμαι ο αέρας που αναστενάζει μέσα στις αναπνοές των παθιασμένων φιλιών», μου λες…
«Είμαι η γη που αστράφτει με τη δροσιά των αιώνιων πρωινών», σου λέω…
Συγκλονίζομαι από την δύναμη σου ενώ γεμίζεις το κορμί μου με αγάπη…
…με γεμίζεις μέχρι που η αγάπη να ξεχειλίσει…
Ο Θεός ο ίδιος φωνάζει δυνατά τα ονόματά μας με την ορμή θύελλας που καταστρέφει τα πάντα.
Το κορμί μου πονά…
Η ανάγκη μου να χύσεις μέσα μου είναι το ίδιο τεράστια με τον πούτσο σου
… τον πούτσο σου που χορεύει μέσα μου.

