Ετικέτες

Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που σε περίμενα στην πόρτα βάζοντας το πόδι μου ανάμεσα για να μη κλείσει ώστε να σε διευκολύνω να φέρεις μέσα τα ψώνια από το σουπερμάρκετ; Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που εισέπνευσα το άρωμά σου; Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που δάγκωσα το πρώτο κομμάτι των χειλιών σου;

Πόσες ώρες;… Πολλές…

… από τότε που σε έσφιξα δυνατά στην αγκαλιά μου… από τότε που τα χείλια μου κήρυξαν πόλεμο ενάντια στα δικά σου χείλια… από τότε που η πλάτη σου χτύπησε στον τοίχο… από τότε που οι γλώσσες μας ξεκίνησαν τον αισθησιακό, υγρό από τα σάλια, χορό τους…

Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που τα δάχτυλά μου πείραξαν τις ρόγες σου και ζωγράφισαν ξανά το περίγραμμα του κορμιού σου; Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που σε άρπαξα… που σε άρπαξα χουφτώνοντας τον σφριγηλό κώλο σου… που γλίστρησα τα δάχτυλά μου κατά μήκος της χαράδρας των κωλομεριών σου… που έκανα κατάληψη στην είσοδο της κωλοτρυπίδας σου πειράζοντάς την;

Πόσες ώρες;… Πολλές…

… από τότε που με αισθάνθηκες να σύρομαι πάνω σου, αγγίζοντας το μέτωπό σου με το μέτωπό μου… από τότε που φίλησα το στήθος σου, την κοιλιά σου, τις ρόγες σου, τον αφαλό σου… από τότε που η ανάσα μου χάλασε τις καλά τακτοποιημένες μπούκλες σου…

Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που χώρισα στα δυο τα κωλομάγουλά σου και επέτρεψα στην γλώσσα μου να χωθεί μέσα στην κωλοτρυπίδα σου, να εισχωρήσει πάρα πολύ βαθιά;… Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που σου χάρισα τον πρώτο οργασμό της ημέρας; Πόσες ώρες έχουν περάσει από τότε που εισήγαγα, κατ’ επανάληψη, διαδοχικά, τον πούτσο μου μέσα σου και αφού έχυσα χώθηκα στην αγκαλιά σου γεμίζοντας με φιλιά τα μάγουλά σου;

Πόσες ώρες;… Πολλές… πάρα πολλές…

