Φεύγεις
και πάλι με αφήνεις εδώ… μόνο…
να σε επιθυμώ
να σε θέλω
να σε σκέφτομαι…
Αγγίζοντας το μαξιλάρι σου…
… μου είναι δύσκολο να συγκεντρωθώ…
να συγκεντρωθώ σε κάτι άλλο από το χτύπο της καρδιάς μου μέσα στον πούτσο μου…
Η ανάμνηση των συναισθημάτων που μου χαρίζεις
που απλόχερα μου προσφέρεις
από την πρώτη φορά…
… κάθε φορά.
Έχουν περάσει ώρες από το τελευταίο γαμήσι μας
κι όμως
αισθάνομαι ακόμη την κωλοτρυπίδα μου γεμάτη από τα χύσια σου…
Φέρνω μπροστά μου το βλέμμα στο πρόσωπό σου…
… το στόμα σου…
ανοικτό, υγρό…
και το δικό μου ανοικτό, έκπληκτο…
Κάθε ώθηση του κορμιού σου στέλνει τον εγκέλαδο πάνω μου…
κλονίζομαι…
με κάνει να θέλω να ικετεύσω για περισσότερο.
Πολλές φορές εύχομαι να σου ήμουν ξένος και να με βίαζες…
να άκουγα τον ήχο των εσωρούχων να σκίζονται
κι εσύ να με ευχαριστείς χώνοντας μέσα μου τον πούτσο σου
σκληρά
σκληρότερα
Μια ανάσα από το στόμα μου να δραπετεύει
αδύναμη, φτωχή σαν κουρέλι
ενώ με γαμάς…
κάθε φορά που χτυπάς την κωλοτρυπίδα μου με τον πούτσο σου…
κάθε φορά που κινείσαι μέσα μου…
Γάμησέ με…
Γάμησέ με!
περισσότερο…
Αυτές τις δυο λάγνες, αισθησιακές λέξεις
φωνάζω κάθε νύχτα
ελπίζοντας να με ακούσεις…
να με υπακούσεις
να υπακούσεις στην αμαρτωλή παράκλησή μου
Χύσε μέσα μου
Μωρό μου… σε παρακαλώ…
Χύσε σε παρακαλώ…
Δώσε μου το σπέρμα σου
Θέλω να το δοκιμάσω πάνω στα χείλια μου
Θέλω να με γεμίσεις…
Χρειάζομαι καθημερινά μια δόση του σπέρματός σου…
για ενίσχυση του οργανισμού μου…
Χρειάζομαι κάθε φορά και περισσότερο…
περισσότερο…
περισσότερο…
περισσότερο…
Θα έκανα τα πάντα για αυτό…
τα πάντα…
πίστεψέ με…

