Ετικέτες

Η γυμνή σου σάρκα είναι τόσο απαλή, τόσο γυμνασμένη σαν να την έκλεψες από αρχαίο Κούρο…. απαλή, γυμνασμένη και ιδρωμένη… Ο ιδρώτας κυλάει πάνω στο κορμί σου… μια σταγόνα τρεμουλιάζει στην άκρη της αριστερής ρόγας σου… Σου τσιμπώ το δέρμα σου και σου προκαλώ έναν λαμπρό πόνο… έναν πόνο που ρυθμίζεται και συγκρατείται από την επιθυμία που τρέχει μέσα στις φλέβες σου και δίνει ήχο στους χτύπους της καρδιάς σου… Το πρόσωπό σου λάμπει… λάμπει περισσότερο και από όλα τα φώτα της Νέας Υόρκης… λάμπει τόσο πολύ που διώχνει μακριά κάθε σκιά από το έδαφος… από την γη… Δροσερή αναπνοή βγαίνει από το στόμα σου κι αμέσως μετά γίνεται καυτή…. καυτή σαν την λάβα… σαν την λάβα που καίει τα πάντα… Το νέκταρ της επιθυμίας βράζει, κοχλάζει μέσα στα αρχίδια σου… το νέκταρ που πίνω κάθε μέρα… που καταπίνω λαίμαργα για να μη στάξει από τα χείλια μου…

Μιμούμαι τις κινήσεις ενός βιαστή, σε φιλώ σαν να είμαι ζώο, τραντάζω ολόκληρο το κορμί σου… Περπατώ τα δάχτυλά μου πάνω σου… Ακουμπώ το αυτί μου πάνω στο στήθος σου… μυρίζω τον ιδρώτα σου… αφουγκράζομαι τον ήχο του αίματος που κυλάει μέσα στις φλέβες σου… θυμίζει τον ήχο των κυμάτων της θάλασσας… Ο πούτσος σου μεγαλώνει και σκληραίνει… ετοιμάζεται για πολλά, ατελείωτα παιχνίδια απόλαυσης… είναι έτοιμος να χύσει πηχτό σπέρμα… να πιτσιλίσει, να λερώσει τα σκεπάσματα και τους τοίχους… εμένα… τον οποιοδήποτε… Μια χάντρα σπέρματος καλύπτει την σχισμή της ουρήθρας σου… Μπορώ να την εκμεταλλευτώ; Να βγάλω το επιθυμητό κέρδος; Πιάνω την χάντρα ανάμεσα στα χείλια μου κι εσύ μου χαμογελάς… μου χαμογελάς με το γνωστό, τέλειο χαμόγελό σου… Η καρδιά μου πάλλεται… σφυροκοπά… σφυροκοπά… την οδηγεί η τρελή επιθυμία, τη έντονη επιθυμία μου για σένα… Δαγκώνω τα χείλια σου, το πρώτο εύκολο θύμα πάνω σου… Αισθάνομαι τον οργασμό σου να έρχεται… το σπέρμα θα ρεύσει σαν δάκρυ, θα πέσει σαν βροχή πάνω μου… πάνω στα χέρια μου… πάνω στο κορμί μου… Πάλι, πάλι, πάλι… Γυρίζω το πρόσωπό σου προς το μέρος μου και σε φιλώ… στο στόμα… Συλλέγω το μέλι πάνω από τα χείλια σου… Σε κοιτώ στα μάτια… είναι τόσο διάφανα και μέσα τους βλέπω το φως… Πίσω από τα αυτιά σου το άρωμα που φοράς δεν λέει να φύγει… μυρίζει τόσο έντονα όσο και η καλοδιατηρημένη μυρωδιά του πούτσου σου… Σε φιλώ ξανά και λειώνω… Προσπαθώ να καθίσω πάνω στο θρόνο του πούτσου σου και τα καταφέρνω… Η αγάπη ρέει μέσα μου ποτίζοντας την καρδιά μου… ρέει μέσα μου σαν το αίμα… Ένα γαμήσι διαφορετικό από τα άλλα ξεκινάει… πάλι.

