Πόθησα έναν εραστή
που ο σκοπός του θα ήταν να πραγματοποιήσει
τις πιο ακραίες ερωτικές επιθυμίες μου.
Πόθησα έναν εραστή
που το φιλί του θα επέπλεε σαν καραβάκι πάνω στο κορμί μου
που το άγγιγμά του θα ήταν πιο απαλό και από το μετάξι.
Έψαχνα έναν εραστή
ο οποίος θα ήταν άγριος σαν τον άνεμο
ο οποίος θα μπορούσε ν’ ανταποκριθεί σε κάθε σεξουαλική μου ιδιοτροπία.
Έκλαψα για έναν εραστή
που μαζί του γαμήθηκα σε κάθε δυνατή στάση
που μαζί του ανακάλυψα το μεγαλείο του ερωτικού παιχνιδιού.
Ήθελα έναν εραστή
για να του γράψω ποιήματα ατελείωτα
για να ζήσουμε μαζί μια δυνατή, λαμπρή αγάπη.
Χρειαζόμουν έναν εραστή
για να με κρατήσει αγκαλιά στο σκοτάδι
και την ημέρα το βλέμμα του να μου κρύβει τη θέα.
Ήθελα έναν εραστή
που μετά από ένα άγριο γαμήσι την νύχτα
θα συνέχιζε να μου κρατάει το χέρι το πρωί
και θα μου πρόσφερε αγάπη
και όχι μόνο έρωτα.
Άκουσα έναν εραστή
που η φωνή του με προσκαλούσε να ζήσουμε
σ’ έναν κόσμο όπου ο έρωτας μεταξύ ανδρών είναι ελεύθερος.
Επέλεξα έναν εραστή
που μ’ αγάπησε πραγματικά γι’ αυτό που είμαι
και όχι γι’ αυτό που θέλουν οι άλλοι να είμαι.
Είμαι μ’ έναν εραστή
ευγενικό και δυναμικό
αληθινό, προκλητικό.
Στα πόδια του σέρνομαι
Από το στόμα του κρεμιέμαι.
Τον επέλεξα ανάμεσα σε πολλά άτομα
Με ειλικρίνεια ανταποκρίθηκα
Άπειρη αγάπη του έδωσα
Σφοδρή επιθυμία μου χάρισε.
Ακούω τον εραστή μου
Η φωνή του με καλεί
Με καλεί να πάρω θέση δίπλα του
Να πέσω στην αγκαλιά του
Πηγαίνω στον εραστή μου
Γυμνός
Πιανόμαστε από το χέρι
Σφικτά
Αφαιρώ το τελευταίο κομμάτι των ρούχων του
Κάνουμε έρωτα.

