Πάτησε φρένο λιγάκι μωρό μου… γιατί βιάζεσαι τόσο; Κοίτα… αν ξαπλώσω πάνω στο μαξιλάρι και τεντώσω το κορμί μου θα μπορέσεις να με γαμήσεις καλύτερα. Έλα… γάμησέ με… Σήκωσε τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου και γλύψε τις μασχάλες μου… Παραδίνομαι… Γάμησέ με δυνατά… όσο πιο δυνατά μπορείς. Είμαι εδώ για σένα… μόνο για σένα. Σήμερα… Βύθισε τον πούτσο σου μέσα μου… Αυτό είναι… έτσι… έτσι… Γλίστρησε τα χέρια σου πάνω στο κορμί μου… άφησέ με να αισθανθώ όλο το βάρος σου. Τα φιλιά σου είναι τόσο γλυκά, τόσο αληθινά… Μπορώ να αισθανθώ την επιθυμία σου… άφησέ με να τυλίξω τα πόδια μου γύρω σου. Άφησέ με να σου δείξω πόσο πολύ σε θέλω… πόσο σε χρειάζομαι.
Ναι… μωρό μου… ναι… ο πούτσος σου γλιστράει σαν το χέλι μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… Φίλησέ με… Άφησέ με να αισθανθώ την γλώσσα σου στο στόμα μου… ξανά. Είμαι ανοιχτός… ορθάνοικτος για σένα. Το κορμί μου τρέμει… αισθάνομαι τη καυτή σου ανάσα στο πρόσωπό μου… Με καυλώνεις μωρό μου… σπρώξε τη γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου… Ανάπνευσέ μέσα μου… κάνε με να αναστενάξω… κάνε με να φωνάξω… Θέλω να χύσεις μωρό μου, να χύσεις όσο περισσότερο μπορείς… Όχι… μη βγάζεις το προφυλακτικό… Χύσε μέσα… Θα κρατήσω αυτά τα χύσια σου μωρό μου… ενθύμιο… φυλακτό για τις ημέρες που θα βρίσκομαι μακριά σου. Χύσε μωρό μου… χύσε… Ναι… Βγάλε το σιγά-σιγά… Δεν θέλω να πέσει ούτε σταγόνα… Θέλω να πίνω λίγο-λίγο κάθε μέρα για να μη μου λείπεις… μωρό μου. Σ’ αγαπώ… πολύ… πολύ… πολύ.

