Καθώς ανοίγω την πόρτα του σπιτιού, ανοίγει αυτόματα και η πόρτα της καρδιάς μου… Ο αγώνας ξεκινά… Όλα είναι ήσυχα… Τοίχο-τοίχο προχωρώ και στο τέλος του διαδρόμου, από την μισάνοιχτη πόρτα τον βλέπω ξαπλωμένο στον καναπέ… Χαμογελώ ικανοποιημένος. Ρίχνω στο πάτωμα την τσάντα μου και μαζί ό, τι άλλο κρατάω στα χέρια μου… Προχωρώ στο σαλόνι, ντροπαλά… Τέσσερις ώρες μακριά του και ήδη μου φαίνεται σαν να ζούμε ολόκληρες εβδομάδες σε απόσταση ο ένας από τον άλλο…

Κάθομαι δίπλα του… Δεν υπάρχει κανένας δισταγμός τη στιγμή που θα χείλια μας ενώνονται… κολλάνε… Νιώθω τον εαυτό μου να λιώνει στην αγκαλιά του… Σπρώχνω τα δάχτυλά μου στα μπερδεμένα του μαλλιά, στο πίσω μέρος του κεφαλιού του… Τον αρπάζω από εκεί και τον τραβάω στη δική μου αγκαλιά που τον θέλει, άλλωστε, περισσότερο… Φιλιόμαστε ξανά… Δεν θα μπορούσα να ρουφήξω περισσότερη από τη γλώσσα του στο στόμα μου… Συμπεριφέρομαι πολύ επιθετικά… γιατί έτσι απαιτείται… Πνιχτοί αναστεναγμοί δραπετεύουν και από των δυο μας τα στόματα, καθώς τα χείλια μας ενώνονται, χωρίζουν… κι ενώνονται ξανά…

Το χέρι του χώνεται ανάμεσα στα πόδια μου κάνοντάς μου γνωστό ότι δεν θα συνεχιστούν για πολύ ακόμα τα φιλιά… Πρέπει να ξεφύγουμε και να προχωρήσουμε σε άλλα… Η γλώσσα του επιμένει πως θα χωρέσει μέσα στο στόμα μου πάση θυσία… Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά… Ο οργασμός μου σε μορφή ηλεκτρικών κυμάτων χτυπάει το κορμί μου κάνοντάς το να τραντάζεται…

Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά…

Οι σκέψεις μου χάνονται μέσα σε μια ομίχλη πόθου…

Θέλω να καταναλώσω το σπέρμα του…

Χτυπάω με τα δάχτυλά μου τη πλάτη του, τώρα, που είναι ακόμα προσκολλημένος πάνω μου… Αρχίζω να δαγκώνω το λαιμό του… και μετά το πηγούνι του, τα μάγουλά του… Το χέρι μου αρπάζει τον πούτσο του και τα δάχτυλά μου τυλίγονται γύρω του… Αφήνει έναν αναστεναγμό ανακούφισης να φύγει από το στόμα του… Αναστενάζω κι εγώ… από ευτυχία… Είχαν περάσει τόσες ώρες μακριά του και ομολογουμένως ήθελα να πιάσω τον πούτσο του…

Δεν υπάρχει τίποτα πλέον να περιμένω

Δεν λείπει τίποτα

Είμαστε και οι δυο στις θέσεις μας…

«Γάμησέ με, τώρα…», του λέω… βγάζω στη φόρα την επιθυμία μου…

Στέκομαι στα τέσσερα και πιέζω τον κώλο μου στον αέρα…

Το πρόσωπό μου ρυτιδώνεται επικίνδυνα στη πρώτη-πρώτη διείσδυση… Ο πούτσος του γλιστράει αργά μέσα μου και σιγά-σιγά φτάνει στο βάθος… Τον αισθάνομαι, για να είμαι ειλικρινής, ως ένα είδος εισβολέα… Νιώθω τόσο συγκλονισμένος με αποτέλεσμα να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια μου… Φωνάζω… Ουρλιάζω… Κλαίω κι επικαλούμαι το Θεό… Τα χέρια μου αρπάζονται πότε από τα σεντόνια και πότε από το κορμί του…

Τα νύχια μου, σκάβουν τη σάρκα του μέχρις ότου χύσει μέσα μου… μέχρις ότου ο πούτσος του χαλαρώσει και ανασυρθεί με βοήθεια από τα βάθη μου σαν ανθρακωρύχος που μόλις βγήκε στη γη…

Πέφτει δίπλα μου προσπαθώντας να βρει τους φυσιολογικούς ρυθμούς του εαυτού του…

Με κοιτάει μ’ ένα χαμόγελο…

«Γεια σου…», μου λέει…

 

