Αυτός…

Όμορφος, γεμάτος ιδέες, με σπασμένα από τα φιλιά χείλια

Ξεβράζεται

Στις ακτές της αγκαλιάς μου

Απομονώνεται

Αυτός…

Ερωτικός μάρτυρας

Τον προδίδουν τα χαρίσματά του

Μένω άφωνος.

Αυτός…

Με ρηχή αναπνοή

Με κλειστά τα σκούρα μάτια του

Καλείται να θερίσει το κορμί μου

Φαίνεται να έχει προοπτική

Αυτός

Σιγά-σιγά αποδεικνύεται άσος

Στο τυχερό παιχνίδι του έρωτα

Σκαρφαλώνει πάνω μου σαν να είμαι αγκαθωτός βράχος

Αργά

Επίπονα

Παραπατάει… Πέφτει

Παραπατάει… Πέφτει

Κάνει το εύκολο δύσκολο

Αυτός

Συγκεντρώνεται πάνω μου

Η ποιότητα της στύσης του δεν παρουσιάζει την παραμικρή απώλεια

Τον βλέπω σαν περίπτερο

Διαθέτει πολλά που μπορώ να απολαύσω

Από τα μάτια του ξεπετιούνται μικροσκοπικά κομμάτια φωτός

Οι βλεφαρίδες του ανοιγοκλείνουν… παιχνιδιάρικα

Στη συνέχεια, ανοίγουν

Αυτός…

Το κορμί του εκπέμπει μια θεία δύναμη

Αλήθεια, είναι απίστευτος ο αριθμός των μονοπατιών που πρέπει να περπατήσω

Ο πούτσος του στέκεται σαν φάρος

Ισχυρός, αρρενωπός… αυθεντικός…

Όσο πιο κοντά μου έρχεται τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να με τεμαχίσει

Αυτός

Σοφός

Δυναμικός

Αναζητά το πιο σύντομο δρόμο κατά μήκος της μιας και μοναδικής διαδρομής

Μέσα στην κωλοτρυπίδα μου

Πηγαινοέρχεται πολλάκις

Στέκεται

Και μετά

Αρχίζουν οι χοροί

Με κέφι

Σαν να μου κάνει χάρη

Αυτός

Όμορφος

Πλήρης

Ολοκληρωμένος

Αυτός…

… ναι αυτός…

