Τα ζεστά σου δάχτυλα καίνε τη σάρκα μου…

Κουμπί… κουμπί… προχώρα, αποκαλύπτοντας περισσότερο δέρμα

Μη ντρέπεσαι… κάνε γρήγορα… βιάσου… τρέξε: Είμαι πρόθυμος

Πιάσε με.

Παγίδευσε με.

Δέσμευσέ με.

Εξημέρωσέ με…

Αγωνίσου…

Προχώρα μπροστά…

Μη μετατοπίζεις το βλέμμα σου

Βγάλε μου τα ρούχα και πέταξέ τα μακριά

Γδύσε με…

Βάλε μου χειροπέδες να μη σου φύγω

Δέσε μου τα μάτια να σκοντάψω στην αγκαλιά σου

Κάνε μου κι άλλα… όμορφα…

Οι ψιθυριστές αρνήσεις μου δεν σε καυλώνουν;

Ο αρωματισμένος πούτσος μου δεν σου θυμίζει ώριμο φρούτο έτοιμο για συγκομιδή;

Γράψε ερωτικά γράμματα πάνω μου

Περπάτησε στους ιδρωμένους χάρτες του κορμιού μου

Άφησε τα σημάδια σου… κι άλλα σημάδια, φρέσκα… σημάδια

Κλέψε τη κίνηση του αέρα

Γίνε ορμητικός

Άδειασε από δίψα τα γεμάτα αρχίδια μου

Παραβίασε την όρεξή σου βεβηλώνοντας την άχρηστη πόσθη μου

Μη βάζεις όρια

Νίκησε το φόβο σου

Κάνε κορώνα την επιθυμία σου

