Τα βλέμματά μας συναντιούνται, υπό το φως του φεγγαριού…

… κι αμέσως ξεκινάμε.

Φλερτάρουμε μ’ ένα πάθος αβάσταχτο…

Με λαχτάρα αγγίζουμε ο ένας τον άλλο

Μόλις και μετά βίας συγκρατώ τις ορμές μου

Εκστασιασμένος, κάνεις γνωστές τις προθέσεις σου

Η ατμόσφαιρα είναι τεταμένη, ερωτική… συναρπαστική

«Σε θέλω»

«Σ’ έχω ανάγκη»

Το κορμί μου σφαδάζει από τον πόθο

Σκέψεις πλημμυρίζουν το μυαλό σου

Κρύβω το πρόσωπό μου σε μια μυστική θέση

Θάβοντας το ανάμεσα στα πόδια σου

Η γλυκιά γεύση της απόλαυσης φιμώνει το στόμα μου

Και ο χρόνος κυλά… σαν νεράκι

Την επόμενη ώρα μόλις και μετά βίας μπορούμε να κινηθούμε

Έτσι σφικτά αγκαλιασμένοι όπως είμαστε

Μ’ ένα τρέμουλο στα πόδια και στα χέρια

Αναστενάζουμε

Εκλιπαρώντας για μια φυσιολογική αναπνοή

Στο φως του φεγγαριού είναι ορατές οι γρατσουνιές και οι δαγκωματιές

Κινούμαι πάνω-κάτω στο κορμί του

Γλείφοντας, πιπιλίζοντας

Και θαυμάζοντας τη θέα που μου προσφέρει

Ανεβαίνω ψηλά

Κοιταζόμαστε ξανά στα μάτια

Φιλιόμαστε ψιθυρίζοντας αγάπες ανάμεσα στις ανάσες και τους πνιγμένους αναστεναγμούς

Ανεβάζω ταχύτητα

Προχωρώ βαθύτερα

Νιώθω τον οργασμό μου να συμπληρώνει το δικό του

Ο πόθος και η έκσταση περνάει από πάνω μας κατά κύματα

Μ’ ευκολία βυθιζόμαστε στα συναισθήματα

Και μετά…

… καταρρέουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου

Κατάκοποι

Αλλά παθιασμένοι εραστές

Χωρίς να πούμε ούτε λέξη

Χαμογελάμε

Και κανονίζουμε ραντεβού για την επόμενη βραδιά

… υπό το φως του φεγγαριού

