Κοιτάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου, με λαχτάρα βαθιά…

Τον θέλω όσο με θέλει κι αυτός… άσχημα…

Θέλω να τον αγγίξω… λυσσασμένα…

Θέλει να με γευθεί… πεινασμένα…

Με σπρώχνει και με ακινητοποιεί κάτω από ένα δέντρο… Σηκώνω τα χέρια κι αρπάζομαι από τα κλαδιά που είναι γεμάτα καρπούς… Πιάνομαι σφικτά, κρατιέμαι καλά… Τα δάχτυλά μου πληγώνονται από το φλοιό… Αναστενάζω και γέρνω το κεφάλι μου στο πλάι, δίνοντάς του εύκολη πρόσβαση στο λαιμό μου… Κολλάει τα χείλια του πάνω στη ζεστή σάρκα μου και αισθάνεται το αίμα μου να κυλάει μέσα στις φλέβες μου, ακριβώς κάτω από το τριχωτό, μελαχρινό δέρμα μου…

Όλα… τα πάντα… αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή γίνονται για το κοινό καλό… για την ικανοποίηση και των δυο μας… Από μακριά ακούγεται ο θόρυβος της κίνησης του κεντρικού αυτοκινητόδρομου… Με αρπάζει από το μπράτσο και σχεδόν με κολλάει στο κορμό ενός ψηλού πεύκου… Ο αέρας που φτάνει στη μύτη μου είναι φρέσκος, καθαρός, και μυρίζει αγιόκλημα…

Παρακολουθώ τα μικροσκοπικά σφαιρίδια του ιδρώτα που σχηματίζονται στο πρόσωπό του, να κυλούν στα μάγουλά του, στο λαιμό του, και στη συνέχεια να εξαφανίζονται μέσα… κάτω από το πουκάμισό του… Ακόμα και ο ιδρώτας θέλει να δει το στήθος του… Οδηγώ ένα από τα δάχτυλά μου πάνω στο στέρνο του και ξεκουμπώνω το πρώτο κουμπί του πουκάμισου του… Είμαι περίεργος να δω που πηγαίνει, που καταλήγει ο ιδρώτας που κυλάει τόσο γρήγορα, τόσο ανυπόμονα… Τι εκπλήξεις να με περιμένουν άραγε κάτω από το λινό πουκάμισο;… Πόσα μυστικά φυλάσσονται εκεί καλά κρυμμένα;

Χουφτώνω το γυμνασμένο στήθος του και αισθάνομαι την απαλότητα του αποτριχωμένου δέρματος… Ξεκουμπώνω για τα καλά το πουκάμισό του… Οι ρόγες του, καλά ερεθισμένες, σαν δυο ώριμα, γευστικά φρούτα, περιμένουν τη γλώσσα και τα χείλια μου… Σκύβω και τις πιπιλίζω κάθε μια με τη σειρά τους… Τις γλείφω και τις δαγκώνω, αερίζοντάς τις με την ανάσα μου… Αναστενάζει από την απόλαυση κι εγώ συνεχίζω με επιείκεια το έργο μου… Τρέχει τα δάχτυλά του στα κοντοκουρεμένα μου μαλλιά και αρχίζει να σπρώχνει το κεφάλι μου προς τα κάτω… προς τα κάτω, πιο χαμηλά…

Ξεκουμπώνω το παντελόνι του και του το κατεβάζω μαζί με το μπόξερ… Βόσκω τα δάχτυλά μου στον πούτσο του, χαϊδεύοντας τον απαλά και νιώθοντας τα πρώτα-πρώτα υγρά να τα μουσκεύουν… Κλείνω τα μάτια κι ακουμπώ με όλη μου τη δύναμη την πλάτη μου στο κορμί του δέντρου… Γλιστρώ τη γλώσσα μου σε ολόκληρο τον πούτσο του… Ταυτόχρονα τον φιλώ άγρια, γρήγορα, βαθιά, ρουφηχτά, δίνοντας του τα απαραίτητα ερωτικά μηνύματα… Παράλληλα, παρατηρώ το πρόσωπό του… Το μέτωπό του έχει ρυτιδώσει από την καύλα και τα χαρακτηριστικά του έχουν αλλοιωθεί από την καθαρή έκσταση… Νιώθω τον ζεστό, πραγματικά, πούτσο του να φουσκώνει κυριολεκτικά…

Είναι η σειρά μου να με σπρώξει προς τα πίσω… Ο πούτσος του καρφώνεται στο στόμα μου… Είναι ένα σοκ για μένα αρχικά, αλλά αμέσως μετά συνειδητοποιώ πόσο ευτυχής είμαι γι’ αυτή τη τόσο τολμηρή προσέγγιση, την οποία και είχε σχεδιάσει πολύ καλά, εδώ και καιρό, από μέσα του…

Σχίζει επιμελημένα το πουκάμισό μου, το πετάει κάτω και ζητά με το βλέμμα του την άδειά μου να μου βγάλει και το παντελόνι…

Συμφωνώ… Συμμορφώνομαι εύκολα. Τον λατρεύω τόσο πολύ, λατρεύω ακόμα περισσότερο αυτή τη πλευρά του χαρακτήρα του που δεν μου την δείχνει τόσο εύκολα… Από την ευγένεια και την ντροπαλότητα περνάει σχεδόν αμέσως στην απέναντι όχθη και μεταμορφώνεται σ’ ένα άγριο, πεινασμένο από το σεξ ζώο. Κι όλα αυτά μέσα σε ελάχιστο χρόνο, σε λίγα, κυριολεκτικά λίγα λεπτά…

Ο σκληρός σαν βράχος πούτσος του είναι μούσκεμα, με κάνει κι εμένα όμως μούσκεμα… Γλιστράω πάνω του σαν επαγγελματίας αναβάτης ροντέο… Χρησιμοποιώ κάθε τέχνασμα για να καρφωθώ πάνω του δίχως πόνο και αμέσως ξεκινώ τις αργόσυρτες κινήσεις μου… Σκύβω και πειράζω με τη γλώσσα μου τις ρόγες του, τις οποίες και τραβάω, κάνοντάς τον να γελάει άγρια… Ο πούτσος του καρφώνεται μέσα μου με τη μια… ύπουλα… Γέρνω πάνω του και τον φιλώ στο στήθος, στο λαιμό, στους ώμους και στα χείλια… Τα αξύριστα μάγουλά μου τσιμπούν τα αυτιά του… Αναστενάζω δυνατά σ’ ένα μείγμα πόνου κι ευχαρίστησης. Το ίδιο κάνει κι αυτός όποτε επιχειρώ να σκάψω με τα νύχια μου τη σάρκα του…

Τυλίγω τα πόδια μου γύρω από το κορμί του… καθώς αισθάνομαι το αποκορύφωμα να πλησιάζει, τηρώντας ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα… Ο πούτσος του, ο οποίος εδώ και ώρα, δουλεύει σκληρά μέσα μου, χύνει τα αμέσως επόμενα δευτερόλεπτα, πυροβολώντας με, με το σπέρμα του… αναίσχυντα… τόσο αναίσχυντα… Παίρνω μια βαθιά ανάσα και μόλις ηρεμήσει κι αυτός, φιλιόμαστε στο στόμα… για αρκετά λεπτά… με πάθος…

Η γεύση του σπέρματος μένει στο στόμα μου…

… λεκιάζοντας με επιθυμία την ήδη λαχανιασμένη γλώσσα μου…

Αυτό το απόγευμα, το οποίο θα μπορούσε το λιγότερο να θεωρηθεί ευτυχισμένο…

