Μου αρέσει που το κορμί σου κάνει παρέα με το κορμί μου

Μου αρέσει όταν μ’ αγγίζεις…

… στο σκοτάδι

Μου αρέσει όταν μ’ αγγίζεις…

… στις σκιές

Μου αρέσει ο τρόπος που με τραβάς πιο κοντά σου

Το συμβατό στήθος μου ζωντανεύει στην επαφή με το κατεργασμένο υλικό του πουκάμισου σου και οι ρόγες μου ανθίζουν

Μου αρέσει ο τρόπος που τα έμπειρα χέρια σου, συγκεκριμένα οι παλάμες σου, χαϊδεύουν τον κώλο μου λίγο προτού μου τον γραπώσουν

Μου αρέσει ο τρόπος που με χουφτώνεις

Μμμ! Με καυλώνεις…

Μου αρέσει ο τρόπος που χώνεσαι ανάμεσα στα πόδια μου…

Ω! Θεέ μου… Μη το κάνεις ξανά…

Μου αρέσει η αντίδρασή σου όταν μου βγάζεις τα αθλητικά παπούτσια και τις μαύρες κάλτσες…

Νομίζω ότι και τα υπόλοιπα ρούχα είναι περιττά…

Μου αρέσει που το κορμί μου κάνει παρέα με το κορμί σου…

Μαθαίνει πολλά!

