Υπάρχουν βραδιές σαν αυτή,
που θέλω να χάσω τον έλεγχο.
Το βλέμμα σου βγάζει φλόγες από την άκρη του δωματίου
βάζοντάς μου φωτιά…
αυξάνοντας τη θερμοκρασία του κορμιού μου
Με πλησιάζεις και με πιάνεις από το χέρι…
Ταξιδεύουμε μακριά από τον κόσμο αυτό
αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλο
και ανταλλάσοντας φιλιά, αμέτρητα φιλιά, στο στόμα…
Το σεντόνια δεν είναι ικανά ν’ αντέξουν την ισχύ των κινήσεών μας…
Ξεστρώνουμε το κρεβάτι και ξαπλώνουμε πάνω στο στρώμα
όσο πιο σύντομα γίνεται…
Με παίρνεις στην αγκαλιά σου
και κυλιόμαστε πέρα-δώθε
Με φιλάς με πάθος
Με κάνεις δικό σου
Με γαμάς… εδώ…
Κι αυτή τη βραδιά δεν θα είμαι καθόλου ντροπαλός
Η επιθυμία μου να σε δοκιμάσω είναι τόσο έντονη
Μετά βίας περιμένω να χύσεις για να γλύψω τον πούτσο σου…
Τα πεινασμένα χείλια μου από μόνα τους χωρίζονται
αναμένοντας αυτό που τόσο πολύ θέλουν να τους προσφέρεις…
Ντυμένος με σπέρμα
διακοσμημένος με χάντρες ιδρώτα
χαϊδεύω σταθερά το μήκος του πούτσου σου…
Τα χείλια μου, η γλώσσα μου, τα χέρια μου
λατρεύουν κάθε εκατοστό του μεγέθους σου
Μη κρατιέσαι, μωρό μου…
άφησέ με ν’ ακούσω τους στεναγμούς σου…
Ξεκολλάς τον πούτσο σου από το στόμα μου
με τραβάς προς τα πίσω
με ξαπλώνεις ανάσκελα
Σκουπίζω το σπέρμα σου από τα χείλια μου…
Τυλίγεις τα πόδια σου γύρω από το κορμί μου
κάθεσαι πάνω μου
Ο πούτσος μου γλιστράει τρυφερά μέσα σου…
Ζωώδεις κραυγές
Υπέροχος πόνος
Λικνίζομαι μέσα σου
Το κορμί μου συναντάει το δικό σου
Τα δάχτυλά σου κατσαρώνουν πάνω στο κορμί μου
Οι αναστεναγμοί μας ακούγονται πιο όμορφοι και από συμφωνία κλασσικών συνθετών…
Ο υπόλοιπος κόσμος για μας
δεν υπάρχει πια
… τουλάχιστον, μέχρι το πρωί.

