Φυσώ την ανάσα μου στα, σχήμα φιλιού, χείλια σου…
Φυσώ την ανάσα μου πάνω στον πούτσο σου…
Τον κάνω σκληρό,
σαν βράχο!
Γλείφω απαλά τον πούτσο σου από κάθε δυνατή θέση…
Τον γλείφω απ’ όλες τις πλευρές…
Στο στόμα μου
τον αφήνω να γλιστρήσει…
Φυσώ την ανάσα μου πάνω σου
επιλέγοντας αυτή τη φορά τα μάτια σου…
Γλείφω το μήλο του Αδάμ στο λαιμό σου…
Φυσώ την ανάσα μου πάνω σου…
Έχω καταστήσει ολισθηρό το κορμί σου…
Έχω καταστήσει υγρό τον πούτσο σου με τις περιποιήσεις που του προσφέρω, καλύτερες κι από αυτές μιας γκέισας…
Εντείνω τις προσπάθειές μου…
Παίρνω τον τεράστιο, παχύ πούτσο στο στόμα μου…
Τον οδηγώ στα βάθη του λάρυγγα μου γλιστρώντας τον μέσα στο στόμα μου…
Δεν ξέρω πώς να τον μεταχειριστώ…
Φυσώ φιλιά
τρυφερά και παθιασμένα…
απευθύνονται σ’ αυτόν… στον πούτσο σου…
στον σκληρό σαν πέτρα πούτσο σου….
στο μακρύ, χοντρό πούτσο σου, συναγερμός χτυπάει…
στη θέα της στενής κωλοτρυπίδας μου που απλόχερα σου προσφέρω.
«Χύσε με…», σου λέω…

