Άφησε, μόνο, τα χέρια μου να γλιστρήσουν πάνω στο στήθος σου
Η γλώσσα μου θα ακολουθήσει σύντομα για να ολοκληρώσει το έργο της…
Θα κάνω στάση σε κάθε ρόγα σου…
Και οι δυο μικροσκοπικές ρόγες σου θα γλύψω και θα δαγκώσω…
Κι έτσι όπως χαλαρά και ώριμα θα ξαπλώσεις ανάσκελα
και ο οργασμός θα χτίζεται μέσα στη σάρκα σου
κάνοντας τον πούτσο σου να στέκεται προσοχή
και να σκληραίνει σταδιακά στα χέρια μου
θα τον τραντάξω με όση δύναμη έχω
και θα τον φυλακίσω ανάμεσα στα χείλια μου
απαλά χαϊδεύοντάς τον με τη γλώσσα μου
Με αργούς ρυθμούς θα τρίψω τα αρχίδια σου
απαλά, παίρνοντάς τα και τα δυο
βαθιά στο στόμα μου.
Κι όσο εσύ θα στενάζεις και θα βογκάς
τα εκατοστά του πούτσου σου θα εξαφανίζονται
αφού θα τον ρουφώ
σαν μακαρόνι.
Η γλώσσα μου θα περιπλανηθεί κατά μήκος του
και τα σάλια μου θα τον κάνουν να αφρίσει…
προσφέροντάς του απανωτά, συνεχόμενα γλειψίματα
μέχρι που θα σπαράζεις
και θα παρακαλάς
να σ’ αφήσω να χύσεις
Λαίμαργα θα καταπίνω κάθε δόση σπέρματος
ενώ τα δάχτυλά σου θα τρέχουν ανάμεσα στα μαλλιά μου
και θα με ευλογούν
σαν δάχτυλα
«άγιου» μητροπολίτη.

