Ετικέτες

Είναι τόσο… εραστής… Με αρπάζει από τα χέρια, τυλίγει τα χέρια του γύρω από το λαιμό μου, τυλίγει τα πόδια του γύρω από τη μέση μου και με τραβάει στην αγκαλιά του… Τα χείλια του πιέζονται κατ’ αρχήν στο στήθος μου και εν συνεχεία στο λαιμό μου… Τραβάει το πουκάμισό μου… αισθάνομαι την αναπνοή του πάνω στο ηλιοκαμένο μου δέρμα. Δαγκώνει τις ρόγες του στήθους μου, αλέθει τις τρίχες μου με τα δόντια του… Είναι από τους λίγους που δεν ξεχνά, που δεν αγνοεί το πόσο ερωτογενής ζώνη είναι το στήθος μου… Ο πούτσος του κερδίζει τη πλήρη και συνολική προσοχή του βλέμματός μου… Η αναπνοή του γίνεται βαριά καθώς αισθάνεται τα δάχτυλά μου που σκαρφαλώνουν πάνω στην ανέγερση του πούτσου του… Κατεβάζω το φερμουάρ του παντελονιού του… με ξέφρενο ρυθμό… Το χέρι μου εξαφανίζεται μέσα στο μπόξερ του κι ενώ στενάζει του το κατεβάζω οδηγώντας το μέχρι τα γόνατά του… Τα δάχτυλά μου σκάβουν το σφικτό, μυώδη κώλο του, μ’ ένα πάθος μοναδικό… μανιώδης… Κυλιόμαστε πάνω στο κρεβάτι αλλάζοντας θέσεις… Τον γυρίζω μπρούμυτα προσέχοντας συνεχώς τον κώλο του… Πέφτω από πάνω του, πιέζω το κορμί μου με το κορμί του, δαγκώνω τον ώμο του, στη συνέχεια τον λαιμό του… με δύναμη, όχι απλά σκληρά, αλλά αρκετά σκληρά… Γυρίζω το κεφάλι του προς το μέρος μου και του δείχνω την αξία ενός παθιασμένου φιλιού χώνοντας τη γλώσσα μου μέσα στο στόμα του… Τραβώ τις μπούκλες του και τεντώνω τον λαιμό του κλείνοντας το κεφάλι του προς τα πίσω… Με το άλλο μου χέρι βγάζω το παντελόνι μου και το πετώ κλωτσώντας το στην άκρη του δωματίου… Η εικόνα της στύσης του πούτσου μου μέσα από το εσώρουχό μου είναι πολύ ερεθιστική τόσο γι’ αυτόν, όσο και για μένα… Παρατηρώ ένα ελαφρύ ίχνος σπέρματος που έχει υγράνει το εσώρουχό μου… Από μακριά ακούω φωνές… Κάποιο από τα κόμματα θα εγκαινιάζει το εκλογικό του κέντρο, μάλλον… Δεν ξέρω αν αγωνίζεται και η εθνική ομάδα καλαθοσφαίρισης… Αφήνω το χέρι μου να χαλαρώσει τον τρόπο που γραπώνει τις μπούκλες του… Και με τα δυο μου χέρια ζυμώνω το δέρμα του στήθους του… Τον γυρνώ ανάσκελα… το πρόσωπό του είναι αναψοκοκκινισμένο… Το δάχτυλό μου πλησιάζει τα χείλια του… Δαγκώνω ξανά τον ώμο του, σε άλλο σημείο αυτή τη φορά… μ’ ένα σημείο που έχει εξοικειωθεί πολύ καλά με τα δόντια μου… Είναι το σημείο μεταξύ του ώμου και της μασχάλης του… Η απάντησή του στη δαγκωματιά μου, είναι μια βαθιά αναπνοή… ένα λαχάνιασμα που διασχίζει τον αέρα σαν βέλος τόξου… Το βλέμμα του είναι έντονο, το χρώμα των κορών των ματιών του έχει αλλοιωθεί… η ανάσα του είναι περισσότερη ισχυρή… εμπαθής… Το χαμόγελό του έχει μια λάμψη που θαρρώ θα διαρκεί για πάντα… Το δάχτυλό μου εξετάζει το βάθος του στόματός του σκάβοντάς το… έως ότου βλέπω σπινθήρες να βγαίνουν από τα μάτια του… Οι στεναγμοί μου μόλις που είναι ευδιάκριτοι, αλλά ξέρω πως τους ακούει… ξέρω πως γνωρίζει τι σκέφτομαι να κάνω από εδώ και πέρα… Βγάζω το δάχτυλό μου από το στόμα του και γραπώνω με δύναμη τον πούτσο του… Η αναπνοή του σταματάει τη στιγμή που τραβάω τον πούτσο του σαν να είναι από λάστιχο… Πέφτω σαν κουβέρτα πάνω του και αισθάνομαι τους χτύπους της καρδιάς του που σφυροκοπάει μέσα στο στήθος του… Ή μήπως είναι η δική μου καρδιά; Συνεχίζω να τον πιέζω με το κορμί μου… Έχω τα χέρια μου ακουμπισμένα πάνω στο στήθος του, τον κρατώ στην αγκαλιά μου, ο τρόπος που τον πιάνω είναι απίστευτα δυνατός… τα χέρια μου μένουν κολλημένα πάνω του… Λέει το όνομά μου αρχικά σαν ψίθυρο…, επανειλημμένα, κάθε φορά η ένταση της φωνής του αυξάνεται… Με πάθος τα νύχια του καρφώνονται στο στήθος μου και η αναπνοή του, βαριά, συγκρούεται με τον λαιμό μου… Ο ιδρώτας στάζει από το μέτωπο στα μάγουλά μου κι από εκεί πάνω στο στήθος του… Τα δάχτυλά του βρίσκουν καταφύγιο μέσα στα μαλλιά μου… Αρπάζω τον πούτσο μου και προσπαθώ να τον χώσω στην κωλοτρυπίδα του… Είναι τόσο σφικτή… Δεν τα καταφέρνω, τουλάχιστον με τη πρώτη φορά… Αρχίζουμε να κραυγάζουμε και οι δυο… ομόφωνα… ταυτόχρονα… Σπρώχνω ξανά τον πούτσο μου, ο οποίος συγκρούεται για δεύτερη φορά με την είσοδο της κωλοτρυπίδας του… Καθώς διεισδύω μέσα του, αισθάνομαι ένα ελαφρύ ρίγος να διαπερνά κατά μήκος τη σπονδυλική μου στήλη… Σπρώχνω με περισσότερη δύναμη τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Τα κορμιά και των δυο μας καλύπτονται από τη γυαλάδα του ιδρώτα… Η ατμόσφαιρα του δωματίου είναι καυτή… τόσο καυτή όσο η αναπνοή του… τόσο καυτή όσο το αίμα που κυλάει μέσα στις φλέβες μου… Το αίμα μου βράζει… Του πιάνω τα χέρια και τα κρατώ σφικτά… Για τα επόμενα λεπτά, και οι δυο κινούμαστε ρυθμικά, μαζί… σαν μια οντότητα… Και των δυο μας οι καρδιές σφυροκοπούν, οι ανάσες μας βγαίνουν σαν απελπισμένες… Ακούω τους λαρυγγισμούς του, αισθάνομαι τον πούτσο μου να αγριεύει, να γίνεται τεράστιος κάθε που τρίβεται μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει το πάθος μου… Το όνομά μου αντηχεί σ’ όλο το δωμάτιο… Η ένταση με την οποία τον γαμάω τον κάνει να απολέσει κάθε ίχνος προσωπικότητας… Δεν μπορεί να αναπνεύσει… Δεν μπορώ να τον δω… Δεν μπορεί να με ακούσει… Μα, μια οι δυο αισθανόμαστε έντονα κάθε στιγμή… Με καθοδηγεί το πάθος, η σφοδρή επιθυμία… Γίνομαι ένα ζώο έτοιμο να τον φάει… Γίνομαι μια φωτιά έτοιμη να τον κάψει… Χύνω μέσα του και κατρακυλάμε από το κρεβάτι στο πάτωμα… Τώρα βρίσκομαι από κάτω του και δέχομαι τα φιλιά του… στο στόμα, στους ώμους, στον λαιμό… Του επιστρέφω πίσω κάθε φιλί, με την ίδια ένταση… για ώρες… πολλές, ατελείωτες… μέχρι το πρωί…

