Οι μπούκλες του κυματίζουν και λυγίζουν στο πρόσωπό μου καθώς πιέζει με το αστραφτερό από ιδρώτα κορμί του το δικό μου. Η ένταση της ευχαρίστησης που μου δίνει, ξεπερνάει την κάθε φαντασία… Τον θέλω έντονα… πολύ… προσδοκώ κάθε χάδι του… ζητιανεύω κάθε άγγιγμά του… Τα χείλια του, αναλαμβάνοντας αποστολή, επιχειρούν να καυλώσουν κάθε εκατοστό του κορμιού μου κάνοντας κάθε μυ ξεχωριστά να τρέμει… Καθώς τα χέρια του κινούνται, επίσης, πάνω στο σώμα μου και παίζουν με το κέντρο της ύπαρξής μου… η ηδονή βάφει με χρώμα έντονο ερυθρό το πρόσωπο και το στέρνο μου και με κάνει να ανατριχιάζω εκστασιασμένος. Τα δάχτυλά του εξετάζουν το βάθος της κωλοτρυπίδας μου γεμίζοντάς την… Στη συνέχεια βγάζει τα δάχτυλά του και το κενό της κωλοτρυπίδας μου γεμίζει από το τεράστιο μέγεθος του πούτσου του… Αυτή τη φορά γεμίζει εντελώς την κωλοτρυπίδα μου και αρχίζει να κινείται μέσα και έξω… μέσα και έξω… μέχρις ότου έρθει η στιγμή της ασυνήθιστης, πραγματικά, έκρηξης του πούτσου του που εκτοξεύει εκατοντάδες κυβικά σπέρματος μέσα μου… Ενώ το μέγεθος του πούτσου του υποχωρεί, ξαπλώνω ανάσκελα και του ζητώ να ξοδέψει και το υπόλοιπο περιεχόμενο των αρχιδιών του μέσα στο στόμα μου… Πριν την καληνύχτα.

