Χαμογελώντας θερμά… χαμογελώντας με αγάπη, περπατώ προς το μέρος σου…
Το μέτωπό σου αστράφτει από τον ιδρώτα της προσδοκίας…
Αργά, τοποθετώ τα χέρια μου στο πρόσωπό σου…
χαϊδεύω τρυφερά τα μάγουλά σου… χαϊδεύω όλες τις μπούκλες σου…
Απαλά, φιλώ τα χείλια σου…
Ευγενικά, χώνω τη γλώσσα μου ανάμεσα στα χείλια σου… την βυθίζω μέσα στο στόμα σου…
Κόβω την ανάσα σου…
Τα δάχτυλά μου ζωγραφίζουν γραμμές
κατά μήκος των περιγραμμάτων των καλογυμνασμένων μυών σου…
Γρατσουνίζω τη σάρκα σου…
φιλώντας σε βαθιά… βαθύτερα από ποτέ…
Αναστενάζεις χαμηλόφωνα…
Απλώνω τα χέρια μου ξανά στο πρόσωπό σου…
Ανακόπτω την πορεία δεκάδων σταγόνων ιδρώτα που σαν χάντρες διαμορφώνουν ρυάκια από το μέτωπό σου έως τον λαιμό σου…
Τα μάτια σου με κοιτάζουν επίμονα… τόσο επίμονα…
Κυλώ τα δάχτυλά μου πάνω στη γραμμή του πηγουνιού σου…
πάνω στο ξυρισμένο δέρμα σου…
Βογκάς…
Τα βογκητά μου προσπερνούν σε ένταση τα δικά σου…
Κραυγάζω από την ευχαρίστηση που νιώθω…
Ασύλληπτες, βρώμικες σκέψεις συναγωνίζονται μέσα στο κεφάλι μου…
Το όνομά σου είναι η μόνη λέξη που μπορώ να πω…
Βυθίζεσαι μέσα μου…
Αναβιώνεις όλα τις αξεπέραστα γαμήσια μας εδώ και δυο χρόνια
Τα χύσια σου κυλάνε μέσα μου σαν αγριεμένο κύμα…
Ανίκανοι να μιλήσουμε
ξαναζούμε το ταξίδι της ηδονής
ξαναζούμε το ταξίδι της αγάπης μας
μ’ ένα απλό φιλί…
Με κομμένη την ανάσα…

