Μπορείς να με αισθανθείς όπως γλιστρώ το κορμί μου δίπλα από το δικό σου…
Τα δάχτυλά μου χαρτογραφούν κάθε σημείο του κορμιού σου…
Τα καυτά χείλια μου τρέχουν πάνω στη γυμνή σου σάρκα…
συλλαμβάνοντας κάθε υποψία του ιδρώτα σου…
Τα μάτια μου σπινθηρίζουν, οι κόρες τους επιζητούν την διαφυγή…
Τα νύχια μου τρέχουν προς τα νότια του κορμιού σου και τσιμπούν τα πλευρά σου…
Η ροδαλή μου γλώσσα εκσκάπτει ξανά τον αφαλό σου…
Από τον πούτσο σου κυλάει το σπέρμα σου… διάφανο και γλυκό σαν μέλι…
Σαν πρωτόγονος βγάζω τη γλώσσα μου και την κολλώ κατευθείαν πάνω στον πούτσο σου…
Το μέγεθός του που ολοένα αυξάνεται με κάνει περισσότερο αποφασισμένο από ποτέ…
χωρίς να έχει προηγηθεί τίποτα του επιτίθεμαι…
σαλιώνοντας την βραχώδη σκληρότητά του
ισορροπώντας τον πάνω στα φουσκωτά αρχίδια σου…
ενισχύοντας την εντυπωσιακή στύση του…
Δεσποτικούς γύρους κάνω γύρω από το κεφάλι του πούτσου σου…
Η καυτή, πρόθυμη γλώσσα μου συνεδριάζει πάνω στη σάρκα σου
Λάγνα φιλιά… προσφέρουν τα χείλια μου
Πλήθη ρουφηγμάτων… χαρίζει το στόμα μου
Εισάγω…
Εξάγω…
Τα εκατοστά του πούτσου σου είναι πολλά
τόσα όσα και οι απαιτήσεις σου…
Και με τα δυο μου χέρια υποστηρίζω τον απείθαρχο πούτσο σου
ξεδιάντροπα σφυρηλατώντας τον με τη γλώσσα μου
δαγκώνοντας το δέρμα που τον καλύπτει…
Σαν πειρατής τον πνίγω ζωντανό μέσα στα σάλια μου
Παρασκευάζω ένα μίγμα από το σπέρμα σου και το σάλιο μου και τον γυαλίζω
Το στόμα μου συνεχίζει την ευχάριστη ερωτοδουλειά του
Σπέρμα με σάλιο γλιστράει κατά μήκος του καυτού, σκληρού πούτσου σου…
καθώς η γλώσσα μου τον γλύφει σφυροκοπώντας τον ρυθμικά
καθώς η γλώσσα μου τον καταβρέχει ξυλοφορτώνοντάς τον με αγάπη
κάνοντάς τον να χύνει αδιάκοπα…

