Το κορμί αυτό, γεμάτο αδυσώπητη λαχτάρα, σε καλεί… σου κάνει κλήσεις, νύχτα και μέρα, μέρα και νύχτα… κάτω από το φως του ήλιου και του φεγγαριού, σε καλεί και σε εκλιπαρεί… σε ικετεύει… παρακαλεί εσένα και τα χέρια σου και την αφή σου… ψιθυρίζει και ουρλιάζει, καλεί να το απολαύσεις με τα χείλια σου, καλεί να το γευθείς με το φιλί σου, καλεί να του υπενθυμίσεις αυτή τη συγκλονιστική και ανελέητη πράξη που συμμετέχουν ισότιμα τα δυο κορμιά… καλεί το πρόσωπό σου, τα μάτια σου, το στόμα σου και το γλυκό βουητό που βγαίνει απ’ αυτό… καλεί το κορμί σου, το κορμί σου κι εσένα, εσένα, εσένα… τώρα και αμέσως μετά… απέναντί του, δίπλα του, πάνω του… να το πιέζεις αισθησιακά, σταθερά… ν’ απλώνεσαι πάνω του…

Αυτή η σάρκα, η σάρκα… αυτή η αρρενωπή δυσκαμψία, αυτή η διακριτική πυρκαγιά… αυτός ο πούτσος, ο πούτσος, ο πούτσος μου, μελανιάζει, ανθοφορεί, λάμπει… κλαίει όταν θέλει, στάζει επιθυμία, τραγουδά λαχανιασμένος, χύνει ενστικτωδώς μεταξένια ποτάμια συνδυάζοντας την οξύτητα της γεύσης με την έντονη μυρωδιά που κατακλύζει το χώρο, αυτό το μέρος, αυτό το δωμάτιο, ελπίζοντας να σε βρει, ελπίζοντας να σε κλέψει… να σε οδηγήσει σ’ εμένα, να σε ξυπνήσει, να σε βοηθήσει να μη μείνεις απαθής στην υγρή θερμότητά του… Τέντωσέ τον, πιάσε τον… Σφύζει από ζωή στο χέρι σου… μεταμορφώνεται, ριγεί, εκτίθεται…

Αυτός ο άντρας, αυτός ο άντρας όλο ορέξεις, αυτός… εγώ είμαι αυτός που σε καλεί, σε καλεί με λόγια μισά και ανεπαρκή, σε καλεί, σε ζητά… το στόμα σου να θρέψει, το δικό σου να τον καταπιεί, σε καλεί να γίνετε ένα κουβάρι, καλεί τα χείλια και τη γλώσσα σου, το κορμί σου, το κορμί σου Θεέ μου, το γυμνασμένο μυώδες κορμί σου, τις τονισμένες με σκιές μπούκλες σου, το αρρενωπό άρωμά σου, τις αμέτρητες ερωτικές σου δυνατότητες που τον εμπνέουν, τις δυνατότητες που αποδεκατίζουν κάθε ορθολογική σκέψη, την αγάπη σου που μετατρέπει ένα βροχερό χειμωνιάτικο απόγευμα σε καυτή καλοκαιρινή βραδιά, την ακόρεστη πείνα σου, τον παλλόμενο πούτσο σου τη στιγμή που χώνεται στη πύλη της ζωής, τα βογγητά και τους αναστεναγμούς σου, το ρυθμό σου, το χορό σου, την μαγεία σου, την κυριαρχία σου…

Έλα πιο κοντά στα θέλω και στις ανάγκες μου

Ψιθύρισέ το μου στο αυτί…

Γίνε ένα μαζί μου…

