Τ’ αστέρια διάσπαρτα στον ορίζοντα είναι ο μόνος μάρτυρας των φιλιών μας στη μέση του πουθενά… Μ’ ένα μπουκάλι βότκα για συντροφιά απολαμβάνουμε τη θέα που υπάγεται στην έκρηξη της αστροφεγγιάς, αναγνωρίζοντας το μεγαλείο του σύμπαντος… Έχουμε απενεργοποιήσει ήδη τα κινητά μας τηλέφωνα μιας και ο Λουκάς βρίσκεται από νωρίς το απόγευμα στα ασφαλή χέρια της μητέρας μου… Το βάρος του σκοταδιού είναι ικανό ακόμα και να μας πνίξει καθώς η νύχτα μεγαλώνει… Ο μόνος ήχος που ακούγεται είναι αυτός της γλώσσας μου που γλείφει τα χείλια του…

Αισθάνομαι όλη την αύξηση της θερμοκρασίας απευθείας πάνω στο δέρμα μου… Έτσι όπως ακουμπώ στο κάθισμα, συνειδητοποιώ ότι η μπλούζα μου έχει κολλήσει στην ιδρωμένη μου πλάτη… πράγμα απολύτως φυσιολογικό. Το μωρό μου βρίσκεται δίπλα μου, πολύ κοντά… Στο μυαλό μου, επεξεργάζομαι επιτυχημένα και δοκιμασμένα σχέδια για το πώς θα βρεθεί ο πούτσος του στο στόμα μου… Είναι τόσο συνηθισμένο γεγονός για μένα να του παίρνω πίπα… Έχω τις καλύτερες των προθέσεων… γι’ αυτή τη βραδιά…

Οι σκέψεις για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνω, συνεχίζονται… Κατεβάζω το χέρι μου έτσι ώστε να μπορέσω να αισθανθώ εάν ο πούτσος του είναι σκληρός ή όχι… Ναι, είναι… Του ζητώ να σηκωθεί και να μου φέρει από το πίσω κάθισμα κάτι που έχω ξεχάσει στη τσάντα μου… Με το που σηκώνεται, ικανοποιώντας το αίτημά μου, βλέπω τον πούτσο του να βρίσκεται στο ύψος, στο επίπεδο του προσώπου μου… Απλώνω το χέρι μου και τον γραπώνω… Τα δάχτυλά μου βρίσκουν αμέσως και γρήγορα το πόσο παχύς είναι… παχύτερος απ’ ό, τι θυμάμαι… Σαρώνω στο μυαλό μου αναμνήσεις από την τελευταία φορά που είχα τον πούτσο του στο στόμα μου… Πρέπει να ήταν λίγο μετά το γεύμα…

Ανοίγω το φερμουάρ του παντελονιού του και τραβώ προς τα έξω τον πούτσο και τ’ αρχίδια του… Με το βλέμμα μου πλέον ως μάρτυρα, καταλαβαίνω πόσο παχύς και σκληρός είναι… Παρασύρομαι με την φαντασίωση ότι τάχα είμαι ξαπλωμένος ανάσκελα και ο πούτσος αυτός είναι κυριολεκτικά χωμένος μέσα μου αναστατώνοντας την ίδια την κατάσταση της ύπαρξής μου… Η ανάγκη μου να τον έχω στο στόμα μου, αυξάνεται… Αυτό που θέλω τη συγκεκριμένη στιγμή είναι να τον κάνω να χύσει και μετά να καταναλώσω όσο περισσότερο από το σπέρμα του γίνεται…

Τα δάχτυλά μου τυλίγονται γύρω από τον πούτσο του και τα χείλια μου ξεκινούν να τον φιλάνε… στην άκρη… Η γλώσσα μου γλείφει και κάνει κύκλους γύρω από τη βάλανό μου… Παρά το γεγονός ότι έχω πιει αρκετή βότκα, η γεύση της στο στόμα μου έχει χαθεί, και η μόνη γεύση που έχω στη διάθεσή μου είναι αυτή του πούτσου του… Αυτό με κάνει να γλείφω ακόμα πιο πεινασμένα μ’ ένα συναίσθημα απόλυτης αγάπης…

Χουφτώνω τ’ αρχίδια του στη χούφτα μου προκαλώντας του πολλά εγκεφαλικά επεισόδια… Τα δάχτυλά μου σφίγγουν την περίμετρο του άκαμπτου πούτσου του, ενώ τα χείλια μου συγκρούονται με τη βάλανο… Θα μπορούσα να τον κάνω να εκσπερματίσει αμέσως, αλλά δεν είμαι ακόμα έτοιμος… Τον ρουφάω μέσα μου και τον αφήνω να επιπλεύσει στα σάλια μου… Παίρνω μια βαθιά ανάσα, επιβραδύνω τη συχνότητα των γλειψιμάτων και καταπίνω τα σάλια μου με την γεύση του πούτσου του ρίχνοντάς τα στον λάρυγγα μου…

Το κάτω χείλος μου προσπαθεί ν’ αγγίξει τ’ αρχίδια του… Δεν είναι τόσο εύκολο κι έτσι δεν ανταποκρίνεται με επιτυχία στην αποστολή του… Γεμίζω το στόμα μου με όλα τα εκατοστά του πούτσου σου… Οι συσπάσεις του ξέρω ότι είναι ένα προμήνυμα της επικείμενης εκτόξευσης του σπέρματός του… Το αισθάνομαι… Σφίγγω με τα δάχτυλά μου τη βάση του πούτσου του και δουλεύω πολύ καλά με τα χείλια και τη γλώσσα μου κυρίως τη βάλανό του… Με τα υπερευαίσθητα χείλια μου καταλαβαίνω και αισθάνομαι την άνοδο του σπέρματός του… Σχεδόν σίγουρος για τη στιγμή, ανοίγω το στόμα μου και το κρατώ ανοικτό μέχρι να γεμίσει σπέρμα… Κρατώ όμηρο τον πούτσο του μέχρις ότου στάξει και η τελευταία σταγόνα στο στόμα μου… Τον αποστραγγίζω κανονικά…

Μετά, τον επανατοποθετώ μέσα στο παντελόνι του και τον κρατώ εκεί, μέχρι την επόμενη φορά που θα μου έρθει η όρεξη… ή καλύτερα η δίψα…

