Σε ακούω να με φωνάζεις, να μου λες:

«Θέλω απόψε να πιάσουμε φωτιά»

Νιώθω τα δάχτυλά σου ν’ αγγίζουν το κορμί μου

Και μόνο τότε αισθάνομαι ότι η νύχτα μπορεί να ξεκινήσει.

Φέρνεις το πρόσωπό σου κοντά στο δικό μου

Με φιλάς… γλυκά, σαν Θεία ευλογία

Μπορώ ν’ ακούσω τον αγώνα που δίνει η καρδιά σου

Μπορώ να δω την αλλαγή στις εκφράσεις του προσώπου σου

Γίνομαι ένα προϊόν που διατίθεται άμεσα προς κατανάλωση

Αισθάνομαι σιγά-σιγά ένα μέρος του εαυτού μου σαν τατουάζ πάνω στο δέρμα σου

Τα χέρια σου περιπλανιούνται

Μην αφήνοντας με να σκεφτώ…

Η ανάσα μου αρχίζει να γίνεται βαθιά σε κάθε σου άγγιγμα

Και φαίνεται πως ήρθε η ώρα να συμμετάσχω κι εγώ στη δράση

Τα χέρια μου κινούνται αργά προς τα πάνω… στο στήθος σου

Προσπαθώ να δώσω ένα τόνο αισθησιακό στην επίθεσή μου

Τα νύχια μου σκάβουν απαλά στην αρχή, και πιο σκληρά στη συνέχεια, το δέρμα σου

Αφήνοντας σημάδια

Θέλω να σου δώσω όσα περισσότερα γίνεται… όσα περισσότερα μπορώ…

Σε φιλώ μια φορά στα χείλια…

Σε φιλώ στο λαιμό κοιτάζοντας στα μάτια σου να δω αν έχω την έγκρισή σου

Ακούω ένα βογκητό που σημαίνει: Προχώρα!

Γι’ αυτό κι εγώ συνεχίζω

Γλιστρώ τα χέρια μου κάτω από το πουκάμισό σου

Πάνω από τις ρόγες σου με πιάνει η λαχτάρα για επιδόρπιο

Φιλώ αργά το στήθος σου αφήνοντας ένα μονοπάτι από σάλια

Η ανάγκη μου να σε ικανοποιήσω μου γίνεται έμμονη ιδέα

Πατάω πάνω στο κορμί σου με το δικό μου κορμί

Πατάω σκληρά για να βεβαιωθώ ότι μπορείς να υπομένεις

Μέσα μου ξυπνούν ιδέες για όλα όσα θέλω να σου κάνω…

Το κορμί σου τινάζεται από την καύλα…

Κραυγάζεις…

Έχω συνηθίσει σε κάτι τέτοιου είδους ακραίες συνθήκες

Καθώς τα δάχτυλά μου αρχίζουν να μπαίνουν μέσα σου

Γνωρίζεις μια αίσθηση που την ξέρεις πολύ καλά

Τα δάχτυλά μου γίνονται μυτερά, σαν εργαλεία για έγκλημα

Τα βυθίζω… βαθιά μέσα σου

Κινώντας τα με τρόπο ώστε να υπονοείται η απουσία του πούτσου μου

Τα γλιστρώ μέσα κι έξω… αργά…

Το κορμί σου τραντάζεται ακόμα περισσότερο…

Η ταχύτητά μου φτάνει στο απόλυτο

Ο ρυθμός παίρνει σάρκα και οστά

Έχω ήδη διασφαλίσει ότι σου προσφέρω το καλύτερο που υπάρχει

Αυτό που λίγοι άντρες μπορούν να ζήσουν… ν’ απολαύσουν

Τα βογκητά σου μετατρέπονται σε κραυγές που γεμίζουν το σκοτεινό δωμάτιο

Και οι δυο μας φαινόμαστε άνθρωποι που ξέρουν καλά τι κάνουν

Τεντώνεις το κορμί σου προς τα πάνω κι έρχεσαι ακόμα πιο κοντά μου

Το ερωτικό βασανιστήριο γίνεται πιο γλυκό

Σε μαζεύω στα χέρια μου σαν καρφίτσα κάτω στο έδαφος

Σε φιλώ απαλά και με πάθος στα χείλια σου, τα οποία στάζουν σάλια

Η βραδιά μας εξακολουθεί να δείχνει ειδυλλιακή

Πολλές, σπάνιες ευκαιρίες παρουσιάζονται μπροστά μας

Ευκαιρίες να κάνουμε πράγματα που δεν έχουμε κάνει ποτέ ξανά

Ευκαιρίες να κάνουμε πράγματα που πιστεύαμε πως ποτέ δεν θ’ αντέχαμε να κάνουμε ο ένας στον άλλο

Το ξημέρωμα μας βρίσκει ιδρωμένους, μια σωρό στο πάτωμα

Μετά από μια νύχτα ακραίων περιπτώσεων έρωτα, ιδιαίτερης σοβαρότητας

Αγκαλιασμένοι, σιγά-σιγά παρασυρόμαστε σ’ ένα ύπνο διάρκειας τουλάχιστον μιας ώρας

Βλέπεις είναι στη μέση και η δουλειά που πρέπει να πάω

Κλείνω… ξεκουράζω τα μάτια μου, μέχρι να δω το πρωινό φως σε χρώμα πορτοκαλί να με ξυπνά…

