Καθόταν στην άκρη του κρεβατιού όταν μπήκα μέσα. Δεν με άκουσε… δεν με κατάλαβε, μέχρι τον πλησίασα αργά από πίσω και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το κορμί του… Τον σήκωσα εύκολα όπως η γάτα το γατάκι λίγα εκατοστά πάνω από το στρώμα και τον εναπόθεσα ξανά στο κρεβάτι. Του πήρε μερικά δευτερόλεπτα να καταλάβει τι συμβαίνει. Η αντίδραση του ήταν άμεση. Βουβά, σαν ήρωας ταινίας μικρού μήκους μιας άλλης εποχής, προσπάθησε να με δαγκώσει… Τραβήχτηκα… Επιχείρησε να με δαγκώσει ξανά, σαν το φίδι που δεν εγκαταλείπει ποτέ την προσπάθειά του… Κράτησα τα χέρια του ενωμένα, μαζί, όμως γρήγορα κατέληξα στο κρεβάτι, στο πλάι του…

Χαμογελώντας, ξεκίνησα να του βγάζω τα ρούχα… Με απανωτές επιθέσεις του τα τράβηξα ένα-ένα και γρήγορα βρέθηκα να κρατώ ως τρόπαιο τον σκληρό πούτσο του στο χέρι μου… Η αντίδρασή του συνεχιζόταν με αμείωτη ένταση… Προσπάθησε να με κλωτσήσει, βρίζοντάς με ακατάπαυστα, αλλά του έσφιξα με τόση δύναμη τα χέρια που σταμάτησε, σχεδόν αμέσως… Τον τράβηξα στην αγκαλιά μου κι άρχισα να τρίβω το στήθος μου στο στήθος του… Κυλώντας ένα από τα διαθέσιμα δάχτυλά μου στο στόμα του, έσπρωξα τα χείλια του μέχρι να τον αναγκάσω να το ανοίξει… Στη συνέχεια, έσπρωξα τα δάχτυλα βαθιά μέσα του… Προσπάθησε να με δαγκώσει, όμως γρήγορα μετάνιωσε. Έβγαλε μόνο ένα ουρλιαχτό και τα έγλειψε, συνειδητοποιώντας ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο…

Έσκυψα προς τα εμπρός και τον φίλησα…

Δοκίμασα τη γεύση των χειλιών του… τη γλώσσας του… του ουρανίσκου του λαιμού του… Μόλις ξεκίνησε να με ταρακουνάει δίνοντάς μου ψεύτικες γροθιές, τύλιξα ξανά τα χέρια μου γύρω από το κορμί του… Μετακόμισα το χέρι μου χαμηλά και δρόσισα την είσοδο της κωλοτρυπίδας του με το σάλιο μου… Φώναξε και με παρακάλεσε να μπω μέσα του και να μη δείξω έλεος…

Γρήγορα έχυσα χωρίς να προλάβω να μπω μέσα του μιας και ο οργασμός μου κράτησε όπως μια μπόρα το καλοκαίρι… Έχυσα σκληρά και ορμητικά βογκώντας και αναστενάζοντας… Σ’ ένα πρόχειρο πέρασμα των δακτύλων μου από το δέρμα του ανακάλυψα ότι οι μυς του είχαν διογκωθεί… Μισή ώρα αργότερα, ξαπλωμένοι και οι δυο στο κρεβάτι, ανάσκελα, ξεϊδρώναμε με το κεφάλι μου ακουμπισμένο στο στήθος του και τα χέρια του γύρω από το σώμα μου… Κανείς από τους δυο μας δεν μπορούσε να αρθρώσει ούτε λέξη… Μόνο ψίθυροι ακουγότανε… και ο ήχος των δακτύλων μου από το πέρασμά τους μέσα από τις μπούκλες του…

«Θα δεις την επόμενη φορά…», μου είπε… έτσι… από το πουθενά…

Γύρισα το κεφάλι μου και τον φίλησα… τρυφερά!

