Η διόγκωση του πούτσου μου κάτω από το μπόξερ δείχνει εντυπωσιακή… έτσι ακριβώς όπως ήθελα από την αρχή… έτσι όπως την είχα σχεδιάσει και φανταστεί… Ξαπλώνω στο κρεβάτι, έχοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό μου… Τεντώνω το κορμί μου, τα πόδια μου, και ο πούτσος μου αρχίζει να απλώνεται προς την κοιλιά μου αφήνοντας ένα ελαφρύ μυρμήγκιασμα στην επαφή του με το δέρμα μου… Μ’ έναν όχι τόσο διακριτικό τρόπο χώνω το χέρι μου στο μπόξερ και προσπαθώ να τον νουθετήσω…

Το μωρό μου έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου… Βλέπει που έχω το χέρι μου, διστάζει για μια στιγμή, όμως αμέσως μετά, ξεπερνώντας κάθε επιφύλαξη, χώνει και το δικό του χέρι μέσα στο μπόξερ μου… Η βάλανός μου πρήζεται κάτω από την παλάμη του… Τα δάχτυλά του, μαζί με τα δικά μου δάχτυλα, χαϊδεύουν και τρίβουν τον πούτσο μου…

Παρά την προφανή έλλειψη ανταγωνισμού, τα χάδια που προέρχονται από το δικό του χέρι είναι περισσότερο αποτελεσματικά, ενώ τα δικά μου μάλλον άψυχα… Επίτηδες συμβαίνει όλο αυτό… Σκύβω και τον φιλώ, τρυφερά και σοβαρά, και φέρνοντας το άλλο χέρι μου γύρω από τη μέση του, τον πιέζω να έρθει ακόμα πιο κοντά… Τα δάχτυλά του κινούνται με σκοπό να ξεκουμπώσουν τα κουμπιά του μπόξερ μου… Βγάζω το χέρι μου για να μη του στέκομαι εμπόδιο… Σύντομα το μπόξερ απομακρύνεται από πάνω μου… Αφήνομαι για αρκετή ώρα κάτω από το βλέμμα του, ολόγυμνος… Αντί να καλύψω τον κόκκινο από την τριβή πούτσο μου, τον αφήνω επίτηδες εκτεθειμένο στο βλέμμα του… Τον κοιτάει και χαμογελάει…

Στη συνέχεια ανοίγει την χούφτα του και την φτύνει… Ακουμπά την βρεγμένη παλάμη του στον πούτσο μου, προκαλώντας τον να σηκωθεί λίγο πιο ψηλά… Τα δάχτυλά του, καρφώνονται κατά μήκος του… Ακουμπάει όλο το βάρος του στο κορμί μου… Χρησιμοποιεί τα δάχτυλα του άλλου του χεριού ως χάρακα για να μετρήσει, δήθεν, το μέγεθος του πούτσου μου… Με κολακεύει μ’ ένα σφύριγμα που βγαίνει από τα σαρκώδη χείλια του… Τα μάγουλά μου γίνονται πιο κόκκινα και από τον πούτσο μου…

Μου ψιθυρίζει στο αυτί ότι τον χρειάζεται μέσα του…

Το μυαλό μου βρίσκεται σε πλήρη αποδιοργάνωση… Δεν προχωρώ σε καμία κίνηση… Τον βλέπω να γραπώνει τον πούτσο μου και με το κάτω μέρος του χεριού του αισθάνομαι να γαργαλάει τα αρχίδια μου… ελαφρά… σαν αύρα… Ο πούτσος μου στέκεται περήφανος και περιμένει… Δεν είναι τίποτα περισσότερο από σάρκα και αίμα, κι όμως είναι τόσο μα τόσο λαχταριστός… Ανοίγει από μόνος του τα πόδια του και αρχίζει να τρίβει την εντυπωσιακά όμορφη είσοδο της κωλοτρυπίδας του, προσκαλώντας κατά κάποιο τρόπο τον πούτσο μου… Απολαμβάνω για κάποιες στιγμές την πρόσκληση αυτή, κάθομαι και κοιτώ, ενώ το μόνο που θέλω να κάνω είναι να χωθώ μέσα του σαν μεταλλωρύχος σε ορυχείο…

Ο, ειλικρινά, τεράστιος πούτσος μου, αρχίζει να τρέμει… Το μωρό μου, συγκλονισμένος από το μέγεθός του πούτσου μου, τον δέχεται σιγά-σιγά μέσα του, Σκέφτομαι ότι ήταν ικανός να σχίσει στα δυο την κωλοτρυπίδα του για να χωρέσει με μιας… Όλα είναι θέμα πρακτικής… Ακουμπώ και τα δυο μου χέρια στους ώμους του και βυθίζομαι όλο και πιο βαθιά… Κινούμαι με παροξυσμό και δεν μου παίρνει πολύ να εκραγώ παρασύροντάς τον κι αυτόν στην εκσπερμάτιση…

Σύντομα, οι αναστεναγμοί σταματούν τόσο ξαφνικά όσο ξαφνικά είχαν φουντώσει… Η πλημμύρα του σπέρματός μου έχει σχεδόν ξεθωριάσει… Μόνο η μυρωδιά έχει μείνει… Καταρρέω πάνω του με όλο το βάρος μου και κλείνω τα μάτια μου… Ένα συναίσθημα ηρεμίας με κάνει να νιώθω πάρα πολύ άνετα… όντας στην αγκαλιά του…

