Έχω ανάγκη να εκραγώ… τώρα…

Που τα χέρια μου τραβούν με δύναμη και χωρίζουν τους πρόθυμους γλουτούς σου

Σπρώχνοντας τη χοντρή περίμετρο του πούτσου μου κατά μήκος των πλευρών της ροδαλής, βελούδινης απαλότητας που κατοικεί στο εσωτερικό της κωλοτρυπίδας σου…

Χώνομαι βαθιά στο σκοτάδι σου μέχρι το βολβώδες κεφάλι του πούτσου μου αγγίξει τον προστάτη σου και του χτυπήσει την πόρτα…

Πρέπει να εκραγώ…

Μέσα σου… ακριβώς στη μέση της προσπάθειας να σου μεταδώσω το βαθύ πάθος μου…

Καθώς η σκληρότητα του πούτσου μου πιέζεται αδυσώπητα από το σοζ, σφικτό στόμιο σου…

Καθώς τα αρχίδια μου χαστουκίζουν ξανά και ξανά το κάτω μέρος των γλουτών σου…

Θέλω να εκραγώ…

Για να αισθανθείς το σφρίγος της απελευθέρωσής μου…

Για να νιώσεις τη λαχτάρα των σπασμών του πούτσου μου ως αποτέλεσμα πεντακάθαρης και ανόθευτης έκστασης…

Για να γνωρίσεις τι πάει να πει εκσπερμάτωση…

Για να ντυθείς με το πηχτό σαν πολτό, με το ζεστή μαζική λευκότητα του σπέρματός μου…

Πρέπει να εκραγώ

Ακόμα και μέσα στην υγρή θερμότητα του στόματός σου

Καθώς το κεφάλι σου κινείται πάνω κάτω…

… και η γλώσσα σου υφαίνει τον πούτσο μου γλείφοντας την πρησμένη, ανδροπρεπή σάρκα του…

Μέχρι που το κορμί μου ανατριχιάσει…

Μέχρι που να προσκληθεί ο σεισμός συνοδευόμενος από το βουητό και το κούνημα

Μέχρι που η φωνή μου βραχνιάσει

Μέχρι που τα πνευμόνια μου καούν…

Μέχρι που η καρδιά μου πηδήσει ψηλά καταρρίπτοντας το ρεκόρ άλματος εις ύψος…

Έχω ανάγκη να εκραγώ…

Η άκαμπτη μάζα του πούτσου που κρέμεται ανάμεσα στα πόδια μου και εισβάλει μέσα σου, πάλλεται ανεξέλεγκτα…

Χύνοντας το παχύ, μυρωδάτο, σπέρμα μου και πνίγοντας τις αμυγδαλές σου

Πρέπει να εκραγώ…

Μέσα σου, ενώ βρίσκεσαι στημένος στα τέσσερα

Στο σκοτάδι του απαγορευμένου ιερού τόπου σου

Στο εσωτερικό του άφθονου χώρου σου

Καθώς ιππεύω την κορυφή της στρογγυλάδας του κώλου σου

Καθώς περιστρέφομαι πάνω-κάτω μπήγοντας το ενθουσιώδες φαλακρό κεφάλι του πούτσου μου όσο πάει… μέσα σου

Μέχρι να χύσω ξανά όλο το φορτίο μου…

Πρέπει να εκραγώ…

Να απελευθερωθώ…

Να ικανοποιήσω την ενδεή άπληστη επιθυμία μου

Μαζί σου

Μόνο

