Ξαπλωμένος ανάσκελα, στο γρασίδι, αναζητώ πεφταστέρια στον ουρανό… Η ώρα όμως περνάει και δεν βλέπω τίποτα, παρά μόνο τακτικές πτήσεις αεροπλάνων που άλλα διασχίζουν τα σύννεφα κι άλλα τ’ αγκαλιάζουν σαν συρματοπλέγματα… Έχω ακουμπισμένο το κεφάλι μου στο μπράτσο του και πιστεύω πως αν κλείσω τα μάτια μου θ’ αποκοιμηθώ… και δεν το θέλω… Το μωρό μου, μ’ ένα χαμόγελο πλατύ, σκύβει και με φιλάει στο μέτωπο, ξεσηκώνοντάς με… Τα δάχτυλά του κινούνται στο τριχωτό μου στήθος, κάνοντάς με ν’ αναστενάξω…

«Θα σε πάρει ο ύπνος. Πάμε μέσα…», μου λέει…

«… για να με πάρεις εσύ;», τον ρωτώ…

Φέρνει και τα δυο του χέρια στο πρόσωπό μου και κρατώντας το με φιλάει ξανά… στα χείλια αυτή τη φορά… Μου προσφέρει ένα απαλό φιλί… εύπλαστο… Μη μπορώντας να κάνω τίποτα άλλο, ρουφάω τη γλώσσα του μέσα μου…

«Θέλεις ένα ακόμα;», ρωτάει…

Τα μάτια του λάμπουν και το χαμόγελό του γίνεται πιο πλατύ… Χωρίς να του δώσω απάντηση, με φιλάει για μια ακόμη φορά με πάθος, πιάνοντάς με από τη μέση και χώνοντας τα δάχτυλά του κάτω από τα όρια της ζώνης του σορτς μου… Με τα ακροδάχτυλά του, χτυπάει την κοιλιά μου ρυθμικά… σαν τυμπανιστής…

«Μπορώ να δοκιμάσω ξανά το ίδιο;», τον ρωτώ…

«Φυσικά… Θα ήμουν ανόητος να σου αρνηθώ…», μου απαντά… «… υπό έναν όρο όμως…», μου λέει…

«Όρο;», ρωτάω…

«Ναι… Πρέπει να πάμε μέσα», μου απαντά

«Μα, θέλω να δω τα πεφταστέρια…», του λέω…

«Σου υπόσχομαι ότι θα δεις άλλου είδους αστέρια…», μου λέει…

Σηκωνόμαστε και τρέχουμε προς το σπίτι παίρνοντας μαζί μας την κουβέρτα που είχαμε στρώσει στο γρασίδι… Με το που φτάνουμε στο σπίτι και προτού μπούμε μέσα, έχουμε αρχίσει να βγάζουμε τα πρώτα ρούχα μας… Μπαίνοντας μέσα, φοράμε μόνο τα σλιπ μας… Χωρίς τη θέλησή μου η γλώσσα μου ξεφεύγει από το στόμα μου και γλιστράει στο μπράτσο του δροσίζοντάς το με σάλια…

Απλώνει τα χέρια του και χουφτώνει τον κώλο μου, τραβώντας με προς το μέρος του… Απαλά τινάζω τη γλώσσα μου ανάμεσα και γύρω από τα χείλια του… Η γεύση του με φέρνει σ’ ένα παραλήρημα… Με τα δάχτυλα του ενός μου χεριού του κατεβάζω το σλιπ και τραβάω προς τα πίσω το πετσάκι εκθέτοντας την βάλανο του… Αμέσως γονατίζω και καλύπτω το εκτεθειμένο κεφάλι του πούτσου του με τα χείλια μου… Διατηρώ την υψηλή θερμοκρασία του εκεί κάτω με την ανάσα μου… Παράλληλα, χαϊδεύω απαλά τα αρχίδια του και στη συνέχεια τα πιπιλίζω… τα πιπιλίζω απαλά και προσεκτικά για να μη τον πονέσω…

Με τον αντίχειρά μου ανασηκώνω τον πούτσο του και τον αφήνω να κουλουριαστεί στο πρόσωπό μου μέχρι να βγάλω τη γλώσσα μου… μέχρι να την γλιστρήσω στην βελούδινη απαλότητα του…

Με πείνα και πάθος, προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε ο ένας τον άλλο… Πιέζει τα κωλομάγουλά μου σταθερά με τα χέρια του, ενώ εγώ με τη γλώσσα μου εξερευνώ την στύση του, φιλώντας τον πούτσο του… Κάθε φιλί που του δίνω, κρύβει τη δική του ιστορία… Οι αναστεναγμοί που βγαίνουν από το στόμα μου τσούζουν και δονούν τον πούτσο του, ο οποίος γεμίζει πλήρως το στόμα μου… Τα δάχτυλά μου, ταξιδεύουν κατά μήκος του…

Αρπάζω τον πούτσο του, απαιτητικά, σαν να είμαι μικρόφωνο και τον κοιτώ με λάγνο βλέμμα… Τον τραβάω προς τα κάτω… τον σπρώχνω προς την κωλοτρυπίδα μου για να του δείξω πόσο πολύ θέλω να με γαμήσει… Από τον ενθουσιασμό μου ο πούτσος του κινδυνεύει… Έτσι όπως είμαι γονατισμένος, γυρίζω, και τινάζω τον κώλο μου στον αέρα… Είμαι έτοιμος για να λεηλατήσει την κωλοτρυπίδα μου… δυνατά… Ο ήχος του πούτσου του τη στιγμή που μπαίνει μέσα μου και συντρίβεται στα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου, αντηχεί στα αυτιά μου… Στο ξέφωτο, τα κορμιά μας γίνονται ένα…

Ο πούτσος του θάβεται βαθιά μέσα μου… προδίδοντας τις αντιστάσεις μου… Με ρηχή ανάσα προσπαθώ ν’ ανακτήσω τις δυνάμεις μου… Ο οργασμός μου πλησιάζει απειλητικά…

Αισθάνομαι τα χέρια του στον κώλο μου. Είμαι σίγουρος πως ένα κακό χαμόγελο εξαπλώνεται στο πρόσωπό του προσφέροντάς μου ένα μασάζ καταπραϋντικό μέχρι τη στιγμή της εκσπερμάτισης…

