Το πάθος μου για σένα μετάλλαξε το «Σε θέλω», σε «Χρειάζομαι»… εδώ και πολλές ώρες τώρα…

Μου συμβαίνει συχνά να βρίσκω τον εαυτό μου μεθυσμένο για το άτομό σου, κυρίως τις ώρες που δουλεύω… τις ώρες που βρίσκομαι μακριά σου…

Τα συναισθήματά μου τα προσφέρει ευγενικά ένας μοναδικός συνδυασμός βαθιάς επιθυμίας και αγνού σκιρτήματος…

Θέλω να σε αρπάξω από το μυαλό μου, από τη σκέψη μου… να σε βάλω κάτω και να καθίσω πάνω σου… να σκαλίσω το κορμί σου μιας κι έχω τη δυνατότητα… να ταξιδέψω τα δάχτυλά μου στο δέρμα σου…

Ποια θα είναι η αντίδρασή σου;

Βρίσκω τον εαυτό μου βυθισμένο στις σκέψεις των φιλιών μας κι αυτόματα τον σβήνω από την πραγματικότητα…

Ξαναμμένος σαν έφηβος, νευρικός σαν πρωτάρης, κρύβω μ’ ένα κλασέρ το ενδεχόμενο να φανερωθεί η στύση μου…

Αντιδρώ αδέξια…

Τα δάχτυλά μου μονομαχούν με την αλαζονεία και την πυγμή του πούτσου μου…

Τον πιέζω συγκρατημένα να καθίσει ήσυχος…

Το σχέδιό μου υλοποιείται… προσωρινά…

Από τη σκέψη μου περνούν οι στιγμές που τα μάτια μας συναντιούνται…

Κι έτσι ο πούτσος μου έρχεται πάλι σε κατάσταση πλήρους άνθισης…

Η καύλα τρέχει από απόσταση και επιτίθεται στο σώμα και στο μυαλό μου…

Έχω ανάγκη να τρέξω τα χέρια και το στόμα μου πάνω σε κάθε εκατοστό του κορμιού σου

Έχω ανάγκη να πατήσω στο γυμνό σου κορμί, πλήρως, με το δικό μου καλύπτοντάς το με τον φλογερό πόθο μου…

Με θέλω πιο κοντά σου…

Σε χρειάζομαι τόσο κοντά…

… πιο κοντά…

