Χέρια τρυφερά

Σκαρφαλώνουν σε πόδια και χέρια

Κινούνται ψηλά και χαμηλά

Ζεσταίνοντας με την διαδικασία τα τριβής

Αγγίζουν

Ξανά και ξανά…

Μετακινούνται

Σέρνονται

Μεταμορφώνονται σε πινέλα

Κι εσύ…

…χαμογελάς για την αίσθηση που δημιουργείς

Ψηλαφίζοντας το δέρμα μου

Απαντώ συνειδητά στο χάδι σου

Με μια έκρηξη

Αλμυρή και πηχτή σαν κρέμα

Και γεύση

Άκρως αισθησιακή

Το κορμί μου παραμένει από κάτω σου

Σε γλείφω

Είσαι τόσο γλυκός

Στη περιοχή του στήθους

Στο σημείο που αναβλύζουν οι χτύποι της καρδιάς σου

Η γεύση σου εκεί θυμίζει αρωματισμένο γάλα σοκολάτας

Μια γεύση που ταιριάζει υπέροχα με τη ζεστή, αλμυρή γεύση του σπέρματός μου

Θέλω να μείνει αυτή η γεύση στο στόμα μου

Οι αναστεναγμοί σου που συνεχίζονται ακούγονται σαν μελωδία

Αναστενάζεις παραδεισένια

Γκρινιάζεις γλυκά

Θα ‘θελα να βάλω τους αναστεναγμούς σου σ’ ένα βάζο για να τους ακούω κάθε στιγμή

Για να θυμάμαι το πάθος που εκρήγνυται ανάμεσά μας

Τα μάτια σου έχουν ένα χρώμα θολό, φιμέ καστανό

Η ηδονή σου τα έβαψε με μια άλλη απόχρωση

Σέξι

Ένα χρώμα

Που σου ταιριάζει τόσο πολύ

Ένα χρώμα που ζηλεύουν τ’ αστέρια γι’ αυτό και πέφτουν από τον ουρανό

Κάνω το στήθος σου μαξιλάρι για το κεφάλι μου

Μυρίζω το δέρμα σου

Έχει ένα άρωμα καυτερό με επικάλυψη σοκολάτας

Ένα άρωμα πικάντικο

Ακαταμάχητο

Περπατάς με τα δάχτυλά σου πάνω μου

Σου αρέσει να διοικείς το κορμί μου

Με ύφος άγριου κυνηγού

Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω κάθε βράδυ στο πλάι του άνδρα μου

Εκεί οφείλεται ο οίστρος!

