Λατρεύω τον τρόπο που τα μάτια σου λάμπουν όταν μου διαβάζεις ποιήματα του Νίκου – Αλέξη Ασλάνογλου, τους οποίους μετά πρέπει να επαναλάβω για σένα…

Λατρεύω τον τρόπο που με περιμένεις να σε κοιτάξω στα μάτια για να πεις: «Α! Εκεί είσαι;»

Λατρεύω τον τρόπο που παίζεις την κιθάρα σου και μου τραγουδάς «… το ξέρεις, μ’ αρέσεις…», και αλλάζεις τους στίχους σε «… και να το πιστέψεις» για να σου χαμογελάσω…

Λατρεύω τον τρόπο που μου λες πόσο όμορφος είμαι, ακόμα κι όταν φορώ ό, τι πιο πρόχειρο έχω στη ντουλάπα

Λατρεύω τον τρόπο να δημιουργείς ένα χάος γύρω σου για να μου ετοιμάσεις πρωινό και καφέ μόνο και μόνο για να σου πω ότι από τα χεράκια σου μόνο νόστιμα μπορούν να βγουν…

Λατρεύω τον τρόπο που αγκαλιάζεις διακριτικά την γάτα για να με ευχαριστήσεις, παρόλο που ξέρω ότι είσαι αλλεργικός

Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο δείχνεις πόσο ενθουσιασμένος είσαι πέφτοντας στην αγκαλιά μου όταν επιστρέφω σπίτι… και μου λες ότι μόλις βγήκες από το μπάνιο μόνο για μένα…

Λατρεύω τον τρόπο που μου λες πόσο μοιάζουμε για να μη στενοχωριέμαι που ο Λουκάς είναι ίδιος μ’ εσένα…

Λατρεύω τον τρόπο που καταφέρνεις να κρατάς θετική στάση, ακόμη κι αν όλα γύρω μας είναι κατάμαυρα…

Λατρεύω τον τρόπο που παίρνεις γρήγορα αποφάσεις για μένα στο εστιατόριο, όταν διστάζω πολύ ώρα να επιλέξω κάτι…

Λατρεύω τον τρόπο που μιλάς ψιθυριστά όταν μιλάμε στο τηλέφωνο, σαν να φοβάσαι να μην μας ακούσει κανείς…

Λατρεύω τον διακριτικό τρόπο που βάζεις το προφυλακτικό στη τσέπη μου γιατί θέλεις να σέβομαι την άποψή σου για σεξ με προφυλάξεις

Λατρεύω τον τρόπο που φοράς το αγαπημένο μου αμάνικο μπλουζάκι για να δείξεις ότι σ’ εμένα ταιριάζει καλύτερα

Λατρεύω τον τρόπο που φωνάζεις: «Βοήθεια» όταν μετακομίζω στην αγκαλιά σου… όταν σε κοιτώ με βλέμμα πεινασμένο

Λατρεύω τον τρόπο που δεν παραδέχεσαι πόσο καλός εραστής είσαι και με ρωτάς δειλά, πάντα, αν όλα ήταν εντάξει…

Λατρεύω τον τρόπο που πλένεις κάθε σημείο του κορμιού μου όταν κάνουμε ντους παρέα

Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο δείχνεις την αμηχανία σου όταν σε φιλώ στο δρόμο

Λατρεύω τον τρόπο που τα μάτια σου λάμπουν όταν γελάς σαν μικρό παιδί… φανερώνοντας πόσο πραγματικά απολαμβάνεις τη ζωή σου και χαίρομαι που είμαι μέρος αυτής…

