Ετικέτες

Είπε ότι θα κάνει ό, τι του ζητήσω…

Κι έτσι ξεκινούν όλα…

Σιγά-σιγά πλησιάζει το πρόσωπό του πάνω από τον πούτσο μου και περιμένει υπομονετικά… Περιδιαβαίνει τη γλώσσα του γύρω από τη βάλανό μου… γρήγορα κι εύκολα… Στη συνέχεια, με μια ξαφνική και απίστευτη αγριότητα, τον πιπιλίζει με τη γλώσσα και τα χείλια του… Μου κάνει εντύπωση η αλλαγή στη συμπεριφορά του και η ευτυχία μου δεν έχει τέλος… Με τη τεχνική του να επαναλαμβάνεται τονώνει τη στύση μου και σηκώνει τον πούτσο μου ψηλά σαν να είναι σημαία σε αιγαιοπελαγίτικο νησί…

Αισθάνομαι έτοιμος να πυροβολήσω με το σπέρμα μου… πάνω… μέσα… τέλος πάντων… κάπου… Έχει χρησιμοποιήσει το σάλιο του γενναιόδωρα, όπως μου αρέσει όταν μου παίρνει πίπα… Είναι άσος… πώς να το κάνουμε! Τοποθετώ την άκρη του πούτσο μου στον αέναο βυθό του λαιμού του… Φαίνεται ότι δεν λειτουργεί κανένα από τα αντανακλαστικά του… Μπορώ να πηδήξω το στόμα του μέχρι να τον εξαντλήσω και να εξαντληθώ…

Αυτή είναι η πρόθεσή μου…

Θέλω να γαμήσω το στόμα του όσο πιο δυνατά… όσο πιο γρήγορα… όσο πιο ειλικρινά γίνεται… με όποιον τρόπο θέλω εγώ… Ο λάρυγγάς του είναι μια δύσκολη διαδρομή, όμως δεν διστάζω… Αρπάζω τα πυκνά μαλλιά του και σιγά-σιγά αποκτώ την έλεγχο του στόματός του…

«Να… να… εδώ… κράτησέ τον εκεί… λίγο… ναι… πάρε να έχεις…», του λέω…

Προχωρώ το έργο μου εκατοστό, εκατοστό… στάζοντας κάθε φορά μια μικρή σταγόνα σπέρματος…

Είμαι πολύ καλός …

Το θέμα τώρα είναι να τελειώσω… Αυτή είναι η μοναδική μου φροντίδα…

Αγαπάει το σπέρμα μου… το θέλει…

Κι εγώ πρέπει να χύσω αφού πρώτα τον ρωτήσω…

«Είσαι έτοιμος μωρό μου; Θα τα καταπιείς όλα, έτσι;»

Κι αυτός κουνάει το κεφάλι του κι έτσι όπως είμαι μπουκωμένος δεν μπορεί να μου δώσει άλλη απάντηση…

… εκτός απ’ αυτή:

«… προχώρα και κάνε ό, τι πρέπει να κάνεις…», μου λέει…

«ΟΚ…», του λέω…

