Μεθυσμένος, από την επιθυμία που ρέει

σαν κρασί πάνω στο στήθος του

και στις εξοχές των ρογών του

Χαϊδεύω τα αποστάγματα στα μπούτια του

Εντοπίζω το περίγραμμα του πούτσου του

Που συσπάται σαν καρδιά

Το μέγεθός του υπερβαίνει τα χαρίσματα που μοιράζει απλόχερα ο Θεός

Σκύβοντας, η μύτη μου μόλις που προλαβαίνει να μη συγκρουστεί μαζί του

Το φως του φεγγαριού τρέφει την ιδιαιτερότητα του μήκους του

Τον γαλουχώ με το στόμα μου

Με τρέλα

Τον τρίβω στα μάγουλά μου

Τον πιέζω

Επαγρυπνώντας για τους πρώτους ψιθύρους που θα βγουν από το στόμα του

Σαν αρχαίο κείμενο

Είμαι σίγουρος ότι έχει έρθει στη ζωή για να με ξαφνιάσει

Κάνω τη χούφτα μου υπόστεγο

Για να προστατέψω τον πούτσο του

Είμαι υποχρεωμένος να τον αποκλείσω

Τον φιλώ και μαζί φιλώ την παλάμη μου

Τον τρίβω στην πλάτη του αγκώνα μου

Με οικειότητα τον γλιστρώ αθόρυβα

Σαν να κάνω χαρακτική πάνω στο δέρμα μου

Τον γλείφω ακόμα μια φορά

Και τον φέρνω στη ζωή

Μέχρι να διαλυθεί η στύση του

Προσπαθώ να πάρω όση περισσότερη γεύση μπορώ

γιατί μετά θα επιστρέψει στο λήθαργο

