Ετικέτες

Μπαίνω στο μπάνιο κι ετοιμάζομαι να κάνω μια βουτιά στη μπανιέρα… Την έχω γεμίσει ήδη μα χλιαρό νερό και αφρόλουτρο με άρωμα λεβάντα… ό, τι καλύτερο γι’ αυτή τη ζεστή ημέρα του καλοκαιριού… Ρίχνω το μπουρνούζι μου στο πάτωμα και νιώθω τον αέρα να χτυπάει το δέρμα μου… Δροσίζομαι, αλλά μέσα στη μπανιέρα θα αισθανθώ ακόμα καλύτερα…

Το δέρμα μου προσαρμόζεται αμέσως στη θερμοκρασία του νερού… Χαλαρώνω σχεδόν αμέσως…

«Μμμ…», αναστενάζω…

Απλώνω τα πόδια μου… τα τεντώνω και το κεφάλι του πούτσου μου ξεπροβάλει μέσα από το νερό…

Αναστενάζω ξανά…

Ιχνηλατώ το μήκος του πούτσου μου με τα δάχτυλά μου…

Μια, δυο, τρεις φορές…

Τον τρίβω… απαλά… και λίγο περισσότερο στη συνέχεια…

Ακουμπώ το κεφάλι μου πίσω και αναστενάζω πιο δυνατά…

«Άλεξ… Είσαι σπίτι;», ακούω τη φωνή του μωρού μου να με ψάχνει…

Χαμογελώ…

«Ναι, στη μπανιέρα…», του λέω…

Διστάζω προς στιγμή, αλλά αμέσως προσθέτω μια πρόσκληση…

«Έλα…», του λέω…

Η πόρτα ανοίγει και το μωρό μου μπαίνει στο μπάνιο… Τα μαλλιά του είναι λίγο ανακατεμένα, αλλά δείχνει ακόμα πιο όμορφος και χαριτωμένος έτσι… Μου χαμογελάει και σκύβει να με φιλήσει…

«Πάλι μπάνιο κάνεις;», με ρωτάει ανασαίνοντας μέσα στο στόμα μου…

«Αν ζηλεύεις, μπες κι εσύ…», του λέω… ψιθυριστά… φέρνοντας τα βρεγμένα χέρια μου γύρω από το λαιμό του…

Σηκώνεται μ’ ένα συγκρατημένο γέλιο και ξεκουμπώνει το πουκάμισό του… Απλώνω τα χέρια μου και τραβώ το τζιν και το σλιπ του. Σηκώνει το πόδι του και το στηρίζει στη μπανιέρα… λίγο προτού βουτήξει μέσα…

Κάθεται ακριβώς απέναντί μου…

«Ωραία είναι…», παραδέχεται…

Αφού δεν μπορώ να μετακομίσω στο πλάι του… εφευρίσκω άλλους τρόπους για να βρεθώ κοντά του… Απλώνω τα πόδια μου πάνω του και μόλις βλέπω το χαμόγελο να σχηματίζεται στα χείλια του, πέφτω ολόκληρος στην αγκαλιά του… Χαμογελάει περισσότερο… πιο πλατειά…

«Δεν αντέχεις ούτε ένα λεπτό μακριά μου…», μου λέει…

Με κοιτάει ήρεμα… όπως συνήθως…

«Είσαι καυλωμένος…», του λέω…

Το βλέμμα μου φοράει την υποβρύχια στολή του και πέφτει στην ανέγερση του πούτσου του… Και να μη μπορούσα να τον δω, τον αισθάνομαι, ήδη, να τρίβει τη στύση του στα μπούτια μου…

«Κι εσύ… δεν πας πίσω…», μου λέει…

Δεν μπορώ να κρύψω τις αποδείξεις…

Η γλώσσα του γλιστράει μέσα στο στόμα μου…

Καθώς αναστενάζω προλαβαίνω να κάνω μια δήλωση, όλο περιεχόμενο…

«Σ’ αγαπώ»

«Όχι όσο σ’ αγαπώ εγώ…», μου λέει… και με κοιτάει μέσα στα μάτια…

Τα δάχτυλά του γλιστρούν πάνω-κάτω στον πούτσο μου κάνοντάς με να ασθμαίνω…

Τρίβω κι εγώ με τον δικό μου τρόπο τον πούτσο του δημιουργώντας παφλασμούς στην επιφάνεια του νερού

«Ω… μμμ…», αναστενάζει…

Κολλώ ένα από τα δάχτυλά μου στην κωλοτρυπίδα του… Αγγίζω χαϊδεύοντας τον προστάτη του… ένα σημείο που ενεργοποιείται αμέσως… Σκύβει και με φιλάει στο στήθος… Θηλάζει τις ρόγες μου…

Αρπάζει τον πούτσο μου και ξεκινά να τον τραβάει μαλακία… αργά…

Προσπαθεί να με οδηγήσει σε μια κατάσταση τρέλας με αργές κινήσεις που κρύβουν αρκετή σκληρότητα… Εργάζεται πολύ καλά…

«Επίτρεψέ με να μπω μέσα σου…», ψιθυρίζω… «… προτού τρελαθώ…»

«… και ν’ αφήσουμε το μπάνιο στη μέση;», με ρωτάει μ’ ένα κακό χαμόγελο…

«Ναι…», του απαντώ…

Τον σπρώχνω πίσω, κάνω μια βουτιά και κινούμαι απειλητικά προς την κωλοτρυπίδα του… Ανοίγοντας τα πόδια του τη κατάλληλη στιγμή, τακτοποιώ τέλεια τον πούτσο μου μέσα του… Τα αρχίδια μου τρίβονται στα κωλομάγουλά του αγνοώντας το νόμο του νερού… Έτσι όπως μπαινοβγαίνω μέσα του, αφήνω τα κορμιά μας να συγκρούονται σηκώνοντας κύματα… Χύνω σχεδόν αμέσως, αλλά συνεχίζω να κινούμαι μέσα του φωνάζοντας από την ευχαρίστηση και καλύπτοντας τις δικές του κραυγές ικανοποίησης…

Με την ολοκλήρωση της εκσπερμάτισης αισθάνομαι σαν ένα άδειο σακί που επιπλέει στο νερό… Αισθάνομαι υπέροχα, όπως πάντα… Καταρρέω πάνω του, αναπνέοντας σκληρά στο αυτί του… Τινάζω τα μαλλιά του και φιλώ τα χείλια του…

Παίρνει μερικές φυσαλίδες και τις ρίχνει στο πρόσωπό μου…

«Ας συνεχίσουμε το μπάνιο…», μου λέει μ’ ένα χαμόγελο…

«Εντάξει…», του λέω…

