Ετικέτες

Όλες οι πόρτες του σπιτιού είναι ορθάνοικτες για να μπορούμε να κινούμαστε με ευκολία στο σκοτάδι… Δεν υπάρχει κανένας άλλος στο σπίτι κι έτσι μπορούμε να ξεκινήσουμε τα παιχνίδια μας… Φιλιόμαστε και αγκαλιαζόμαστε για ζέσταμα… Υπάρχουν στιγμές που οι αναστεναγμοί και οι γκρίνιες βγαίνουν από τα στόματά μας… Θέλω να δω πόσο μακριά μπορούμε να πάμε…

Από ανάγκη, και εξαιτίας της έλλειψης χρόνου, ανεβάζουμε ταχύτητα κι ας πληρώσουμε ακριβά το φόρο που αναλογεί… Ανεβαίνω στην αγκαλιά του και του κατεβάζω το παντελόνι… Από την έντονη εφίδρωση του σλιπ του έχει ήδη υγρανθεί… Πέφτουμε στο κρεβάτι… Αυτός ανάσκελα κι εγώ πάνω του… Είμαστε έτοιμοι να γαμηθούμε, έντονα όπως συνήθως, κι αυτό σημαίνει πολλά για ολόκληρη τη γειτονιά που γνωρίζει τι ακριβώς κάνουμε… Ωστόσο, διαπιστώνουμε ότι όσο κι αν προσπαθούμε δεν ακούγεται ούτε το τρίξιμο του κρεβατιού… Σπρώχνει τον πούτσο του μέσα μου και βγαίνει έξω με μια βαθιά ανάσα… Μου προσφέρει τα πιο σωστά συναισθήματα κάνοντάς με να τον θέλω ακόμα πιο βαθιά μου… Πηγαίνει πιο γρήγορα… ακόμα πιο γρήγορα… Βάζει το χέρι του στο στόμα μου για να κρατήσει μακριά από τα ουρλιαχτά… Ρουφώ τον αντίχειρα του σαν να είναι πούτσος… με μια σιωπηλή επιδεξιότητα…

Οι ανάσες μας γίνονται βαριές… και αρκετές φορές μεταμορφώνονται σε αναστεναγμούς ή βογγητά… Φέρνει πολλές φορές το χέρι του πάνω μου για να καλύψει το στόμα μου… Ο πούτσος του αρχίζει να τραντάζεται λίγο προτού χύσει μεγαλοπρεπώς μέσα μου… Τον κρατώ σφικτά μέσα μου… Θέλω να τον εκμεταλλευτώ όσο πιο πολύ γίνεται…

Αργότερα, οι ανάσες μας ηρεμούν… γίνονται φυσιολογικές…

Ο πούτσος του παίρνει, αργά, το δρόμο της επιστροφής και βγαίνει από μέσα μου…

Το γεγονός ότι καταφέραμε να γαμηθούμε με επιτυχία με υποχρεώνει να του εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου…

Παίζουμε με φιλιά και φοράμε τα ρούχα μας…

Γύρω μας όλα είναι υγρά…

γιατί έτσι πρέπει…

