«Κοίτα στον ουρανό…», λέω στο μωρό μου, στρέφει το βλέμμα του, κοιτάμε και οι δυο το αργυροειδές φεγγάρι, το αισθάνομαι να βρίσκεται τόσο κοντά που αν σηκώσω το χέρι μου θα μπορέσω να το πιάσω, να το κάνω δώρο στο μωρό μου. Είμαι πλεονέκτης; Το κοιτάμε, λαμπυρίζει… η αντανάκλασή του λαμπυρίζει και την επιφάνεια της νερού της θάλασσας και των κυμάτων που χτυπάνε απαλά τα βράχια. Βρισκόμαστε με το μωρό μου σε μια από τις παραλίες του νησιού, πριν από λίγο βγήκαμε από την θάλασσα, για συγκεκριμένους λόγους κάνουμε μπάνιο πάντοτε το απόγευμα ή νωρίς το βράδυ. Καθόμαστε στα βράχια, βουτάμε τα πόδια μας στο νερό, κάνουμε αφρό σαν μικρά παιδιά, κάνουμε θόρυβο. Κοιτώ την ηλιοκαμένη του πλάτη, συγκινούμαι, τα μάτια μου δακρύζουν όποτε αντικρίζω το μεγαλείο της ομορφιάς του. Το σκοτάδι μας καλύπτει, το φεγγάρι μας φωτίζει, βλέπω που απομακρύνει αργά το μαγιό από το σώμα του, το λευκό κωλαράκι του ξεχωρίσει, είναι τόσο χαριτωμένος, φωτίζεται από το φως του φεγγαριού, με κοιτάει, μου κλείνει το μάτι, χαμογελώ, πιάνω το χέρι του, ο πούτσος μου έχει αρχίσει να αυξάνεται επικίνδυνα κάτω από το ύφασμα του μαγιό μου. Πάντα καταφέρνει να με ερεθίσει, πάντα… όταν τον βλέπω, όταν τον ονειρεύομαι… πάντα. Σηκώνεται, κατεβαίνει τα βραχάκια, κάθεται σε ένα χαμηλά στην θάλασσα ώστε ο πούτσος και τα αρχίδια του να κολυμπούν στο νερό. Σηκώνει το χέρι του, μου κάνει ένα νεύμα να πάω κοντά του και να καθίσω δίπλα του. Σηκώθηκα, δεν μπορούσα να κρύψω την στύση μου, πέφτω στην θάλασσα, δροσίζομαι, τινάζομαι σαν σκύλος για να διώξω το αλμυρό νερό από πάνω μου, πλησιάζω προς το μωρό μου, επιπλέω στο νερό, με τα δάχτυλα του ποδιού μου αγγίζω τον πούτσο του, τον χαϊδεύω απαλά, σηκώνει το κεφάλι του προς τον ουρανό, ανοίγει το στόμα του από ηδονή. Τον πλησιάζω, αισθάνομαι την καυτή αναπνοή του, στο στήθος του χτυπά δυνατά η καρδιά του, οι ώμοι του ανασηκώνονται από τις βαθιές ανάσες που παίρνει… ο ήχος των κυμάτων μιξάρεται στα αυτιά μου με τους ήχους της ευχαρίστησης που βγαίνουν από το στόμα του, φιλώ το στήθος του, γλύφω τις ρώγες του, ανασηκώνεται τόσο όσο τα γεννητικά του όργανα να μην σκεπάζονται πια από το νερό της θάλασσας, ο πούτσος του στάζει αλμυρό νερό, τον αγγίζω με το χέρι μου, αρπάζει το άλλο μου χέρι, βάζει τον αντίχειρά μου στο στόμα του, τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τον πούτσο του, γύρω από τον τεράστιο σκληρό πούτσο του, αρχίζω να του τραβώ μαλακία, αργά… πάνω-κάτω, αργά… δεν βιάζομαι, μου αρέσει να παίζω με τον πούτσο του, μου αρέσει η αίσθηση του πούτσου του στο χέρι μου, μου αρέσει η εικόνα του κεφαλιού του πούτσο του να ξεπροβάλλει μέσα από την χούφτα μου. Του τραβώ μαλακία… αργά… γρήγορα, ακούω τον ήχο του χεριού μου που χτυπάει στο νερό, σκύβω το κεφάλι, μυρίζω την αλμύρα της θάλασσας, βάζω τον πούτσο του μωρού μου το στόμα, τον ρουφώ με δύναμη η γλώσσα μου τον χτυπάει εξαγριωμένη, πρησμένη από το αλάτι. Ρουφώ τους χυμούς του, ρουφώ νερό, τον κοιτώ, στα μάτια του καθρεφτίζεται το φεγγάρι, χώνω βαθιά τον πούτσο του στο στόμα μου, βαθιά, τόσο βαθιά που ακουμπά το πίσω μέρος του λαιμού μου, θάβει τον πούτσο του στο στόμα μου, βαθιά στον λαιμό μου, τραβώ μαλακία για να ανακουφίσω τον δικό μου σκληρό πούτσο.

Στεναγμοί βγαίνουν από το ανοικτό του στόμα, από τα χείλη του, το κύμα με χτυπάει, ο πούτσος του γίνεται όλο και πιο τεράστιος μέσα στο στόμα μου, μαλακίζομαι διαολεμένα, δεν μπορώ να ανακουφιστώ με μια μαλακία, του λέω πως θέλω να τον γαμήσω, η επιθυμία μου είναι τόσο έντονη που δεν μπορώ να την καθυστερήσω, δεν μπορώ να την αναβάλλω, δεν μπορώ να περιμένω να πάμε στο σπίτι, θέλω τώρα, εδώ και τώρα… «Μπορώ μωρό μου;… Θες;…», λέω και σηκώνεται, βυθίζεται στη θάλασσα, επιπλέουμε και οι δυο, το κύμα μας πάει μια πάνω, μια κάτω, μου γυρίζει την πλάτη, στηρίζεται στα βράχια, στηρίζομαι πάνω του, ο πούτσος μου έχει σκληρύνει από την καύλα, έχει πρηστεί από το νερό της θάλασσας, τον αφήνω να γλιστρήσει μέσα στην κωλοτρυπίδα του, πρώτα το κεφάλι, μετά ολόκληρο, είναι απίστευτη η αίσθηση του να κάνεις έρωτα μέσα στο νερό, στηρίζομαι από τους ώμους του, γλιστρώ, μου κρατάει το χέρι, ο πούτσος μου κινείται μέσα και έξω από την τρύπα του, η καυτή ανάσα μου του ζεσταίνει τον αυχένα… βυθίζομαι… βυθίζομαι… βυθίζομαι…ακούω τη φωνή του, μου λέει να μη σταματήσω, μου λέει να τον γαμήσω όσο πιο δυνατά γίνεται, ομολογώ πως δεν τα καταφέρνω καλά στο νερό, δεν μπορώ να σπρώξω έτσι όπως θέλω τον πούτσο μου μέσα του, αισθάνομαι τον οργασμό του να κορυφώνεται, στηρίζομαι ξανά από τους ώμους του, τον σπρώχνω, βυθίζεται μέσα στο νερό, τον ακολουθώ, τα σώματά μας συνεργάζονται όπως η Ν.Δ. με το Π.Α.Σ.Ο.Κ, είμαστε ένα σώμα, μια ψυχή… κατάδυση, τα νύχια του σκάβουν την πλάτη μου, με δύναμη, δεν μπορώ να αναπνεύσω, δεν θέλω να τον αφήσω, δεν θέλω να βγω από μέσα του, ακούω βραχνούς ήχους να βγαίνουν από το στόμα του, κουνώ χέρια και πόδια, ο πούτσος μου γλιστράει έξω από την κωλοτρυπίδα του, το κεφάλι μου βγαίνει στην επιφάνεια του νερού, παίρνω μια βαθιά ανάσα… που είναι το μωρό μου; Κρατώ το χέρι του, τον τραβώ, αντικρίζω το πρόσωπό του, τα μάτια του κλειστά, φωνάζω το όνομά του δυνατά, τόσο δυνατά που σίγουρα θα ακούστηκα σε όλο το νησί, τον φιλώ, ανοίγω το στόμα του με τα χέρια μου, μοιράζομαι την αναπνοή μου μαζί του, δεν αναπνέει… θέλω να κλάψω, δεν ξέρω πως να τον βοηθήσω, φωνάζω, φωνάζω, φωνάζω, τον φιλώ, τον τραβώ έξω, ανοίγω ξανά το στόμα του, φυσώ τη ζωή μέσα του, φυσώ, γρήγορα, το πρόσωπό του δεν έχει χρώμα, οι μπούκλες του βρεγμένα τσουλούφια στο μέτωπο… Θεέ μου, πάρε μου ζωή και δώσε την σ’ αυτόν, σε παρακαλώ… νερό πετάγεται από το στόμα του, το πρόσωπό του συσπάται, βαθύς αναστεναγμός, η καρδιά μου σταματά, ανοίγει τα μάτια του, δακρύζω, μου χαμογελά, κλαίω… Πέφτω πάνω του, τα χέρια μου πληγώνονται από τις πέτρες, σηκώνομαι, προσπαθώ να τον σηκώσω, ο πούτσος μου χτυπάει την μύτη του, τον σηκώνω, τον κοιτώ, το χρώμα του προσώπου του χλωμό, φυσαλίδες ιδρώτα έχουν σχηματιστεί στο μέτωπό του, του φορώ το μαγιό του, βολεύω τα γεννητικά του όργανα μέσα στο μαγιό, κοιταζόμαστε στα μάτια, ακουμπώ τα χέρια μου στους ώμους του, του υπόσχομαι πως δεν θα του κάνω ποτέ κακό… ποτέ… δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο επικίνδυνο είναι το πάθος μου, δακρύζω, μου ψιθυρίζει λέξεις αγάπης, λέξεις πάθους… είμαι ερωτευμένος, αισθάνομαι ένα μούδιασμα στο βουβώνα μου, το φεγγάρι μας κρυφοκοιτάζει…

