Ετικέτες

Το απαρχαιωμένο κλιματιστικό ανακατεύει το ζεστό αέρα του δωματίου χωρίς να μεταβάλει τη θερμοκρασία… Το μόνο που προδίδει το γεγονός πως βρίσκεται σε λειτουργία, είναι ένας μακρόσυρτος, απαλός ήχος που ακούγεται σαν νανούρισμα…

Ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, απολαμβάνουμε την ησυχία των πρώτων ωρών της ημέρας… Τα λευκά σεντόνια με τα πολύχρωμα μπαλόνια σκεπάζουν εν μέρει τα γυμνά μας κορμιά… Τα ρούχα μας διασκορπισμένα σαν κομμάτια αεροπλάνου μετά από αποτυχημένη προσγείωση, είναι μόνο μια μικρή υπενθύμιση για το τι συνέβη τη νύχτα που μας πέρασε… Μια καυτή καλοκαιρινή νύχτα ποτισμένη από τον ιδρώτα μας… από το πάθος μας… από τις επιθυμίες μας…

Ενώ προσπαθώ να ανασύρω τις εικόνες από τα βάθη της μνήμης μου, τη κάθε κίνησή μας, το αποκορύφωμα των οργασμών μας… αισθάνομαι το χέρι του ν’ ακουμπάει το στήθος μου… Άρπαξα το χέρι του και τον τράβηξα κοντά μου… στην αγκαλιά μου… Χαμογέλασε… Έκλινε το κεφάλι του προς τον ώμο μου… Φίλησα το μάγουλό του τρυφερά… Γλίστρησε το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου και ένιωσε το σύμβολο του ανδρισμού μου να πρήζεται σαν τσουρέκι που ψήνεται… Χαμογέλασε ξανά… Τα χείλια του ενώθηκαν για μια στιγμή με τα δικά μου… Το χέρι του ταξιδεύει πάνω στο κορμί μου ερεθίζοντας κάθε σημείο… κάθε μυ… κάθε κύτταρο… Τα δάχτυλά του τύλιξαν τον πούτσο μου με σαφείς παιχνιδιάρικες ενδείξεις… Αργά κινήθηκαν κατά μήκος του… Τα χείλια του φυλάκισαν ανάμεσά τους το κεφάλι του πούτσου μου…

Τον άφησα να συνεχίσει… Παρόλο που ήθελα σαν τρελός να καθίσει πάνω στο πρόσωπο μου για να γλείψω με την ησυχία μου τη σφικτή του κωλοτρυπίδα… Τα χείλια του κινούνται πάνω-κάτω… πάνω-κάτω… Αδιαφορώ για την έντονη ζέστη που συνήθως με ενοχλεί και απολαμβάνω τον τρόπο που δοκιμάζει το μωρό μου τη γεύση του πούτσου μου…

Η γλώσσα του τινάχτηκε πάνω στον πούτσο μου για αρκετά λεπτά της ώρας… Κάποια στιγμή σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε… Κατάλαβα… Κατάλαβα τι ήθελε… Ήθελε αυτό που ήθελα κι εγώ… Κινήθηκα προς το μέρος του… Τον καβάλησα… Ήρθα αντιμέτωπος με το πρόσωπό του… Αναστενάζοντας άφησα τον αστραφτερό πούτσο μου να γλιστρήσει μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Γλιστρώ μέσα του χωρίς ίχνος αντίστασης… Ο πούτσος μου τυλίγεται από τα τρυφερά τοιχώματα της κωλοτρυπίδας του…

Ενώ τον γαμάω, γλείφω παράλληλα το στήθος του… Ο πούτσος του μωρού μου και τα αρχίδια του λικνίζονται πέρα-δώθε κάθε που σπρώχνω τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Η γλώσσα μου καταβρέχει το στήθος του πνίγοντας μέσα στα σάλια μου τις ρόγες του… Οι ψίθυροί του διακόπτονται από αναστεναγμούς… από αλλεπάλληλους αναστεναγμούς… Ακουμπώ τα χέρια μου πάνω του… Τον τραβάω κοντά μου… πολύ κοντά… Κρατώ σφικτά τον κώλο του… Αισθάνομαι ένα ρίγος να διαπερνά τη πλάτη μου… δεύτερο ρίγος… τρίτο ρίγος… Αισθάνομαι να πλησιάζει η στιγμή της έκρηξης του πούτσου μου… Τα αρχίδια μου συρρικνώνονται… εκκενώνονται… Το σπέρμα μου χύνεται… κυλάει βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα του μωρού μου…

Ακουμπώ τα χέρια μου στα μάγουλά του… Τσουρουφλίζω τις βλεφαρίδες του με την ανάσα μου… Τον φιλώ βαθειά… τρυφερά… παθιασμένα… Μου χαμογελάει ακόμα μια φορά… Το πρωινό μας γίνεται πιο καυτό και από τη νύχτα που πέρασε…

«Αγάπη μου…», ψιθυρίζω… Τραγουδώ μια μελωδία… Μια μελωδία που μόνο από το στόμα μου θα μπορούσε ν’ ακούσει εκείνη τη στιγμή…

