Καυτός ιδρώτας στάζει στο στήθος μου
σαν δάκρυα, κυλάει στα μάγουλά μου
Είναι ο ιδρώτας του μωρού που βρίσκεται από πάνω μου

Τα μάτια μου κλείνω από φόβο μήπως στάξει μέσα τους ο ιδρώτας
Η ανάσα του δημιουργεί εγκαύματα στο δέρμα μου…
Το στόμα μου αφήνω ανοικτό
Σαν κραυγή… βγαίνει το όνομά του από τα χείλια μου…
Ο ιδρώτας είναι ο αυτόπτης μάρτυρας που επιβεβαιώνει την ένταση της συγχώνευσης των κορμιών μας…
Ο τρόπος που κινείται το μωρό μου αφήνει ανεμπόδιστη τη θέα
Μπορώ να τον θαυμάσω…
… να συγκλονιστώ από το προκλητικό κορμί του
από αυτή τη τόσο ανίσχυρη θέση που βρίσκομαι…

Τα χέρια του κλειδώνουν τους αγκώνες μου
Το στόμα του αναστέλλει τον όγκο του πούτσου μου
την ανύψωσή του…
Μάλλον από ζήλεια το κάνει

Οι ρόγες του στήθους μου με στόμφο σκληραίνουν…
Τα αρχίδια μου ταλαντεύονται στον ρυθμό του…
Σταθερά σπρώχνει τον πούτσο του…
γεμίζοντας τη ροδαλή κωλοτρυπίδα μου…
Σκιρτώ σαν μαθητούδι…
καθώς διεισδύει μέσα μου…
μέσα στην υγρή κωλοτρυπίδα μου…
που διαστέλλεται όταν υποδέχεται… όταν καλωσορίζει τον πούτσο του
και μαζεύεται σαν λουλούδι όταν τον αποσύρει…

Ο ρυθμός του συνεχίζεται
Οι μπούκλες του πετάνε στον αέρα…
Η στιγμή πλησιάζει… έρχεται…

Τα μάτια μου τρέμουν… ανοικτά…
Τα κρατώ ανοικτά για να μην έχω την ψευδαίσθηση πως ζω ένα όνειρο
Ο σκληρός πούτσος του δεν μου αφήνει περιθώρια για όνειρα
Όλα είναι μια πραγματικότητα…
Ο ιδρώτας του με ποτίζει με το άρωμα του κορμιού του…
Εκπληρώνει την υποχρέωση που έχει ως εραστής…
Συντρίβοντας την κωλοτρυπίδα μου με τον πούτσο του…

Το κορμί μου τρέμει…
από την τρυφερότητα και την αγάπη του…
Είμαι ένας σέρφερ που κατεβαίνω με ταχύτητα τα τεράστια κύματα του πάθους του…

Με κρατάει ακινητοποιημένο
Ο δύσκαμπτος πούτσος του μένει κλειδωμένος μέσα μου…
ακόμα…
Με αρπάζει από τους ώμους…
Με ρυμουλκεί κοντά του…
Μου δίνει ένα φιλί… το μερίδιο που μου αναλογεί…
Προσπερνώντας τα χείλια μου
ξοδεύει το σπέρμα του μέσα μου

Αποσύρει αργά τον πούτσο του…
τον αποσύρει από τη πηγή της ευχαρίστησής του…
Τον γλιστράει πάνω στο ένα κωλομέρι μου…
… και στη συνέχεια πάνω στο άλλο
διαδίδοντας μ’ αυτό τον τρόπο το σπέρμα του…

