Ξυπνώντας το πρωί, το πρώτο βλέμμα το χάρισα σ’ εσένα…
Κοιμόσουν…
Σου έδωσα ένα φιλί στο στόμα και τρεμόπαιξες τα βλέφαρά σου…
Ξύπνησες…
Σε φίλησα ξανά…
Με φίλησες παθιασμένα…
Τα χέρια μου ξεκίνησαν την ερωτική τους περιοδεία πάνω στο κορμί σου…
Αισθάνθηκα και άγγιξα κάθε σημείο του κορμιού σου… κάθε σημείο… από το πρόσωπό σου στο στήθος σου κι από εκεί στον πούτσο σου…
Και οι δυο ήμασταν καυλωμένοι…
Στο μεταξύ, αρχίζω να φιλώ τη περιοχή πίσω από το αυτί σου και χρησιμοποιώ τη γλώσσα μου για να καθαρίσω τον ακουστικό σου πόρο…
Σ’ έκανα ν’ αναστενάξεις από ευχαρίστηση…
Κίνησα τα χείλια μου προς τον λαιμό σου…
Τον φίλησα και τον έγλειψα από τη μια πλευρά πρώτα και στη συνέχεια από την άλλη…
Πήρα το χέρι σου στο στόμα μου και το έγλειψα κι αυτό…
Εκείνη τη στιγμή αναστέναξες πιο δυνατά και αιτία ήταν η έντονη ευχαρίστηση που δεχόσουν από την περιποίηση της γλώσσας μου…
Πήρα το δάχτυλό σου και το έβαλα στο στόμα μου…
Το ρούφηξα με τον ίδιο τρόπο που συνήθως ρουφώ τον πούτσο σου…
Το ίδιο πράγμα έκανα και με τα υπόλοιπα δάχτυλα των χεριών σου…
Άπλωσα τα χέρια μου προς το στήθος σου και ξεκίνησα να το χαϊδεύω…
Ξεκίνησα να τρίβω τις ρόγες σου με τα ακροδάχτυλά μου…
Φίλησα όλη την επιφάνεια του στήθους σου σαν τρελός…
Η τρέλα μου αυτή σε καύλωσε περισσότερο…
Γλίστρησα τη γλώσσα μου γύρω-γύρω από τις ρόγες σου κάνοντας μικρούς κύκλους στην αρχή και μεγαλύτερους στη συνέχεια…
Ακούμπησα με την άκρη της γλώσσας μου στην κοιλιά σου και ξεκίνησα να την γλύφω με τόση μανία που αν ήταν παγωτό θα έλειωνε…
Αυτή η επιμονή μου σ’ έστειλε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή στα ουράνια…
Γλίστρησα το χέρι μου μέσα στο εσώρουχό σου και άρχισα να τρίβω αργά στην αρχή και γρηγορότερα στη συνέχεια τον υπέροχο πούτσο σου…
Αυτό ήταν! Σ’ έστειλα…
Τρίβοντας τον πούτσο σου αποφασίζω να γίνω πιο αυστηρός εγκλωβίζοντας τα αρχίδια σου στη χούφτα μου…
Ο πόνος που σου χάρισα σ’ έκανε να φωνάξεις τόσο δυνατά που ακούστηκες μέχρι το λιμάνι… ίσως ν’ ακούστηκες και σε ολόκληρο το νησί… δεν είμαι σίγουρος…
Στη συνέχεια ηρέμησες… βρισκόσουν σε πλήρη έκσταση… φαινόταν από το βλέμμα σου…
Τράβηξα χαμηλά το εσώρουχό σου…
Γονάτισα και φύτεψα δικαιωματικά τον πούτσο σου στο στόμα μου…
Τον έγλειψα από το κεφάλι μέχρι τη βάση και συνέχισα κατεβαίνοντας στα ζουμερά σου αρχίδια και στη ροδοκόκκινη κωλοτρυπίδα σου…
Κατεβαίνοντας… έβγαλα το μπόξερ μου και ο σηκωμένος πούτσος μου πήρε θέση μέσα στη καυτή, υγρή κωλοτρυπίδα σου…
Ο οργασμός μας κυρίευσε ταυτόχρονα… συγχρόνως…
Απολύτως συγχρονισμένοι χύσαμε ο ένας τον άλλον…

