Ετικέτες

Βλέποντάς με να μπαίνω στο δωμάτιο, κλείνει τα μάτια και κάνει πως κοιμάται… Είναι μάλιστα τυλιγμένος μ’ ένα σεντόνι για να μου δώσει μια εικόνα αθωότητας… Τι γλυκό μωρό που είναι το μωρό μου… Πλησιάζω προς το κρεβάτι… χαμογελώντας… Παρατηρώ τις ανακατωμένες μπούκλες του, τη γυμνασμένη πλάτη του, τον προκλητικό… γευστικό σαν ροδάκινο κώλο του που παραμένει επίτηδες ξεσκέπαστος…
Το χαμόγελό μου γίνεται πιο γενναιόδωρο μιας και η θέα του κώλου του μου ξυπνάει την ανάμνηση του γαμησιού μας το πρωί… Είχαμε ανάψει την τηλεόραση που δεν έδειχνε τίποτε άλλο από το δράμα των ανθρώπων που πυρπολήθηκε το βιός τους και συνωστιζόταν μπροστά στα γκισέ των τραπεζών, απαλλαγμένοι από κάθε ίχνος αξιοπρέπειας, για να παραλάβουν τη βοήθεια που υποσχέθηκε η κυβέρνηση… Επειδή δεν είχα όρεξη να εκνευριστώ πρωί-πρωί, έκλεισα την τηλεόραση και αγκάλιασα το μωρό μου… Αγκαλιάζοντάς τον, ξαφνικά, αισθάνθηκα το πάθος να αυξάνεται μέσα μου και τρίβοντας τα πόδια του ένοιωσα τον πούτσο του να είναι σκληρός… σαν πέτρα… Για να είμαι ειλικρινής, το ίδιο συνέβαινε και με τον δικό μου πούτσο… σιγά-σιγά… Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ο πούτσος μου ξεπετάγονταν σκληρός σαν βράχος… σκληρός και πρησμένος… Τα χείλια μου επιδίωξαν μια συνάντηση με τα δικά του που ήταν ακουμπισμένα πάνω στο μαξιλάρι… Φιληθήκαμε βαθειά… με πάθος, αφήνοντας τα χέρια μας να εξερευνήσουν τα κάθε άλλο παρά ντυμένα κορμιά μας…
Γαμηθήκαμε πολύ… για ώρες… Το μωρό μου το απαίτησε κι εγώ το τήρησα… Με γάμησε τουλάχιστον τρεις φορές ενώ εγώ μονάχα μια… Μια φορά, αλλά τον γάμησα τόσο άγρια… τόσο σκληρά… που από τη τριβή του πούτσου μου λείαινα τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας του… Έμεινα προσκολλημένος πάνω στην αγκαλιά του, σχεδόν απογοητευμένος, και άφησα τα δάχτυλά μου να σκάψουν τη πλάτη του, βέβαιος ότι αντέχουν πολλά από τα σημάδια μου…
Τινάχτηκα από την ονειροπόλησή μου και συνέχισα να τον προσέχω, η στύση του πούτσου μου τέντωνε το ύφασμα υλικό του μπόξερ που φορούσα. Ευχαρίστησα για μια ακόμη φορά τον Θεό που έστειλε το μωρό μου στη ζωή μου, έσκυψα από πάνω του και του ψιθύρισα στο αυτί:
«Είσαι για μια επανάληψη;»

