Ετικέτες

Βρισκόμαστε στο κρεβάτι, αγκαλιασμένοι, ενωμένοι, κινούμαι πάνω σου. Με τα χέρια σου τυλίγεις το κορμί μου, σε φιλώ, με φιλάς, στοργικά. Δεν υπάρχει τίποτα που να μας χωρίζει, αγκαλιαζόμαστε, φιλιόμαστε, είμαστε δυο εραστές. Τα νύχια σου χαράζουν την πλάτη μου, το άγγιγμά σου με συγκλονίζει, είναι τόσο αισθησιακό. Τα χείλια μου πάνω στα χείλια σου, τα στόματά μας ανοικτά, οι γλώσσες μας αγκαλιασμένες. Σπάζω το φιλί μας, κινώ τα χείλη μου στο σώμα σου, φιλώ το στήθος σου, γλύφω τις ρόγες σου, τις φιλώ, τις πειράζω, θέλω να σε ευχαριστήσω με το παραπάνω. Κινούμαι προς τα κάτω, φιλώ την κοιλιά σου, τα χέρια μου στήνουν χορό πάνω σου, ανοίγω απαλά τα πόδια σου, χώνω το δάχτυλό μου στην κωλοτρυπίδα μου, γλύφω τον πούτσο σου, γλύφω την κωλοτρυπίδα σου, την υγρασία σου, πίνω τους χυμούς σου, δοκιμάζω την γεύση του πούτσου σου. Είσαι τόσο νόστιμος, τόσο εύγεστος. Ξέρω ότι δεν μπορείς να περιμένεις άλλο, ξέρω ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο.

Κινούμαι πάνω σου.

Αγγίζω με τα χέρια μου τα χέρια σου, τα δάχτυλά μας περιπλέκονται, καρφώνω τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου.

Κοιτάζω τα μάτια σου.

Μπαίνω μέσα σου.

Λαχανιάζω με ευχαρίστηση, εσύ αναστενάζεις.

Πιέζω με το σώμα μου το σώμα σου, ο πούτσος μου αργά βυθίζεται μέσα σου σαν τον Τιτανικό.

Τον σπρώχνω, αργά, μπαίνω πιο βαθιά μέσα σου, πιο βαθιά, πιο βαθιά, πιο βαθιά…

Αισθησιακά, κάνουμε έρωτα.

Τα κορμιά μας κινούνται από κοινού καθώς αυξάνω την πίεσή μου, μετά τραβιέμαι για να σε φιλήσω, ξαναμπαίνω, τυλίγεις τα πόδια σου γύρω μου, με βοηθάς να μπω πιο βαθιά μέσα σου, πιο βαθιά… με φιλάς.

Αυξάνω την πίεσή μου. Με φιλάς.

Χαμηλώνω πάνω σου. Φιλώ το στήθος σου.

Αυξάνω την πίεσή μου. Ζυμώνεις το κορμί μου με τα χέρια σου.

Χαμηλώνω πάνω σου, μπαίνω βαθιά, πιο βαθιά, βαθύτερα, βαθύτερα, βαθύτερα. Φωνάζω το όνομά σου.

Αυξάνω τη πίεσή μου, δαγκώνεις τον ώμο μου.

Χαμηλώνω πάνω σου, μπαίνω πιο σκληρά, πιο βαθιά. Γλείφω τα χείλη σου.

Αυξάνω τη πίεσή μου. Γρηγορότερα.

Χαμηλώνω πάνω σου. Ο πούτσος μου βρίσκεται μέσα σου, σε πιέζει, προσπαθεί να μπει πιο βαθιά, πιο βαθιά, όσο πιο βαθιά γίνεται μέσα σου.

Γίνεται πιο σκληρός.

Είσαι υγρός.

Φιλιόμαστε.

Αυξάνω τη πίεσή μου.

Σε σπρώχνω με τον πούτσο μου.

Γρήγορα… γρηγορότερα.

Αυξάνω τη πίεσή μου.

Χαμηλώνω πάνω σου.

Σκληρότερα.

Βαθύτερα.

Γρηγορότερα.

Σκληρότερα.

Βαθύτερα.

Φιλιόμαστε.

Γρηγορότερα.

Σκληρότερα.

Βαθύτερα.

Θεέ μου.

Φιλιόμαστε καθώς ενωνόμαστε. Σε σπρώχνω με το σώμα μου, ο οργασμός μας χτυπάει κόκκινο, σε σπρώχνω, βρίσκομαι μέσα σου, οι χυμοί μας μπερδεύονται, οι γλώσσες μας χορεύουν μεταξύ τους. Δεν μπορώ να κρατηθώ, δεν αντέχω τόσο πάθος, καταρρέω πάνω σου, δεν μπορείς να με σταματήσεις, δεν γίνεται να με σταματήσεις, χύνω, χύνω ασταμάτητα… έτσι θα χύνω πάντα… για πάντα. Απαλά, τα χέρια σου τρέχουν στην πλάτη μου αισθάνομαι ότι χαλαρώνεις, ότι χαλαρώνω. Είμαι ακόμα μέσα σου. Θέλω να μείνω μέσα σου για πάντα. Ο πούτσος μου γλιστράει έξω.

Σου μιλώ για πρώτη φορά από την στιγμή που μπήκαμε στο σπίτι. Οι πρώτες μου λέξεις…

«Σ’ αγαπώ, μωρό μου»

Τεντώνομαι πάνω στο κρεβάτι για να σε φτάσω, να σε αντιμετωπίσω πρόσωπο με πρόσωπο. Με φιλάς απαλά, πολύ απαλά.

«Κι εγώ σ’ αγαπώ», μου λες

Χαμογελάς.

«Και τώρα ας κάνουμε έρωτα ξανά…», προτείνεις… ακούραστο, αχόρταγο μωρό μου.

Σε φιλώ καθώς ο πούτσος μου σκληραίνει πάλι.

