Μου αρέσει αυτή η λέξη
Να σε λέω εραστή μου… εραστή μου
Με κάνει να χαμογελώ από ευτυχία
Ξερογλείφομαι, ευχαριστιέμαι, καμαρώνω.Είσαι ο εραστής μου
Είμαι ο δικός σου εραστής
Είμαστε ερωτευμένοι
Το ξεχνάς; Δεν το ξεχνώ…

Το αναγνωρίζω
Πλούσια συναισθήματα με πλημμυρίζουν
Η κωλοτρυπίδα μου ανοίγει
μ’ ένα χαμόγελό σου

Η ειλικρίνεια… το καλωσόρισμα
τα χέρια μου σε βοηθούν να μπεις μέσα μου
Το στήθος σου πιέζει την πλάτη μου
Τα χείλια μου λένε το όνομά σου

Ξέρεις πόσο πολύ σ’ αγαπώ, γι’ αυτό άφησέ με να λέω βλακείες, να λέω αυτό που αισθάνομαι με λέξεις χαζές. Άσε με να σε τυλίξω, να σε προστατεύσω με λόγια αγάπης, άσε με… δεν θέλω να κοιμηθώ απόψε. Εσύ κοιμήσου… εγώ θα σου μιλώ, θα σε κοιτώ και όταν ξυπνήσεις το πρωί θα με βρεις δίπλα σου… ακούραστο, άυπνο, έτοιμο. Θα σου κρατήσω το χέρι όλη νύχτα για να με αισθάνεσαι, θα ακούσεις τη φωνή μου και θα χαμογελάσεις όταν σου ψιθυρίσω: «Καλημέραααα». Κοιμήσου άγγελέ μου. Η σημερινή βραδιά, η βραδιά με την πανσέληνο, είναι η αγαπημένη μου. Κοιμήσου μωρό μου, γλυκό μου μωρό, άγγελέ μου. Όνειρα γλυκά…

