Μωρό μου σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ σαν τρελός… αγαπώ εσένα, αγαπώ ότι σε περιβάλλει. Αγαπώ το κορμί σου, τους μύες σου, τους κυματιστούς και νευρώδεις μύες που υπαινίσσονται την δύναμή σου. Είσαι πανέμορφος… Σε κοιτώ που παίζεις με την άμμο γυμνός, με ερεθίζει η εικόνα σου αλλά δεν μπορώ να εκδηλωθώ μπροστά στο άλλο ζευγάρι που βρίσκεται στην ίδια παραλία μ’ εμάς. Η σκέψη πως αυτό το κορμί, το δικό σου κορμί μου ανήκει, με γεμίζει με έντονη επιθυμία να σε αγγίξω και… καυλώνω. Βλέπω τον χαλαρό πούτσο σου να κρέμεται και να κινείται ζωηρά πάνω σου και θέλω να τρέξω προς το μέρος σου, να σε αγγίξω… να τον αγγίξω, να δείξω πως εγώ είμαι ο εραστής σου και θέλω… θέλω… θέλω να γαμηθούμε. Θέλω να γαμηθούμε, να κυλιστούμε στην άμμο σαν τα ζώα… σαν εραστές, να κάνεις ότι θέλω, να κάνω ότι θέλεις… να σου δίνομαι, να μου δίνεσαι.

Σκύβεις για να πλύνεις τα χέρια σου, τα κωλομέρια σου ανοίγουν, βλέπω την κωλοτρυπίδα σου, τα αρχίδια σου, την άκρη του πούτσου σου… δεν κρατιέμαι… ο πούτσος μου σηκώνεται, κρύβω την στύση του μ’ ένα καπέλο, φαντάζομαι πως σκύβεις μπροστά μου, παίρνεις τον πούτσο μου στο στόμα σου και τον ρουφάς… με ικετεύεις, είμαι ο εραστής σου, ο μοναδικός σου εραστής… με γαμάς ή σε γαμάω; Μ’ έχεις στο στόμα σου ή σ’ έχω στον πούτσο μου; Πεινάω… είμαι πεινασμένος για γαμήσι, θέλω να φύγουμε, να πάμε σπίτι μας, να γαμηθούμε… σηκώνομαι, τρέχω βιαστικά προς τη θάλασσα, σε παρασύρω μαζί μου, το νερό με δροσίζει, με ξεκαυλώνει…

Και…

Ο αφρός της θάλασσας πάνω σου μου θυμίζει σπέρμα, σταλαγματιά του πούτσου μου πάνω στο κορμί σου… έρχομαι κοντά σου και σου ψιθυρίζω πως στο σπίτι μας περιμένει ένας καινούργιος δονητής που παρήγγειλα. Ένας για σένα, ένας για μένα… θα μοιραστούμε την εμπειρία, θα παίξουμε μαζί, θα τους δοκιμάσουμε μαζί… θα χώσω μέσα σου τον δικό μου δονητή, θα χώσεις μέσα μου τον δικό σου δονητή. Θα τους τρίψουμε με βαζελίνη γιατί είναι καινούργιοι, θα τον χώσω αργά-αργά μέσα σου για να μου πεις πως αισθάνεσαι, θα γλιστρήσει μέσα στη κωλοτρυπίδα σου, θα τον απολαμβάνεις, να ακούω τους στεναγμούς σου, τη βαθιά σου αναπνοή καθώς θα τον χώνω όλο και πιο βαθιά μέσα σου. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ σ’ εμένα… εντάξει; Όταν τους βαρεθούμε θα χρησιμοποιήσουμε τους πούτσους μας, γιατί πραγματικά λατρεύω τον πούτσο σου και ελπίζω… εύχομαι να λατρεύεις κι εσύ τον δικό μου από οποιονδήποτε δονητή.

Και…

