Η γλώσσα μου σχεδιάζει ένα ζεστό μονοπάτι στο στήθος σου…

Σιγά-σιγά, πάντα με τον τρόπο της, πότε προς τα πάνω, πότε προς τα κάτω…

Μέχρι που φτάνει στον αφαλό σου…

Εκεί…ξεκουράζεται…

ενώ το σάλιο κυλάει από πάνω της σε κόμπους…

Τα δάχτυλά μου χαϊδεύουν το εσωτερικό των μηρών σου…

Ανοίγεις τα πόδια σου αποκλειστικά για μένα,

θέλοντας να αφυπνίσεις τον ερωτισμό μου…

Τι έκπληξη!

Τι ύπουλα που σέρνεις τα δάχτυλά σου πάνω μου.

Η αρρενωπή μυρωδιά σου τραβάει το στόμα μου προς τα κάτω…

Τα τρυφερά φιλιά μου ακολουθούν μια νοητή γραμμή, που οδηγεί κατευθείαν

-πάντα προσεκτικά και αργά-

στο ημίσκληρο μήκος του πούτσου σου, σ’ αυτό τον υγρό αγωγό του κορμιού σου

Παρακολουθώντας με ενδιαφέρον κάθε του σύσπαση, θαυμάζω, βλέποντάς τον να μεγαλώνει σταθερά…

Η γλώσσα μου τον χαϊδεύει με λατρεία

προσδοκώντας την πηγή της μυρωδάτης κρέμας σου.

Τον πιπιλίζω… πότε από τη μια πλευρά, πότε από την άλλη…

Αναστεναγμοί απόλαυσης, ασυγκράτητοι, που δεν μπορείς να πνίξεις, βγαίνουν από το στόμα σου…

… ενώ τα δάχτυλά σου ανακατεύουν διαρκώς τα πυκνά μαλλιά μου…

Ο πούτσος σου σφύζει πλέον από ζωή, επιμένοντας να μεγαλώνει και να γίνεται ολοένα πιο σκληρός και παχύς…

Μπορείς να παρακολουθείς το πως εξαφανίζεται ανάμεσα στα χείλη μου,

ενώ εγώ γεύομαι τις πρώτες σταγόνες σπέρματος που στάζουν από πάνω του.

Η σάρκα σου τρέμει καθώς τα δόντια μου απαλά βόσκουν πάνω της

με αρμονικούς ρυθμούς,

επιτρέποντας να έχεις τον έλεγχο της απελευθέρωσης, της εκσπερμάτισης.

Υπόκωφοι αναστεναγμοί ακούγονται ως έπαινοι στα αυτιά μου, έπαινοι τραγουδιστοί…

Κι ενώ βρίσκεσαι θαμμένος, βαθιά ανάμεσα στα σαρκώδη χείλη μου

Κι ενώ οι αναστεναγμοί σου δονούν το τρεμάμενο κορμί σου,

το σπέρμα σου γεμίζει το στόμα μου…

εκτοξεύεται δυναμικά εδώ κι εκεί… αρνείται να το καταπιώ…

αρνείται να συμμετάσχει στην ευδαιμονία του δικού μου οργασμού…

